Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 17:28Vad händer då? 😉
Vad händer då? 😉
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 19:25Nationaldagen
Nationaldagen
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 19:28Jag är två dagar äldre än den där tjejen som kallas kronprinsessan.
Jag är två dagar äldre än den där tjejen som kallas kronprinsessan.
Quote from Funbeat user on 7 March 2008, 20:18Nobeldagen
Nobeldagen
Quote from Elias Engqvist on 7 March 2008, 21:24Varje fredag? (Och 15 maj)
Varje fredag? (Och 15 maj)
Quote from Bjarne Lewin on 8 March 2008, 06:48Nu ska jag vara kärringen mot strömen! Jag tycker inte alls att det är trevligt att de visar födelsedagarna på odla, inte bara för att ngn kan bli bortglömd. Det är många medlemmar som har valt att fylla i sin födelsedag, vilket leder till att det ständig
Nu ska jag vara kärringen mot strömen! Jag tycker inte alls att det är trevligt att de visar födelsedagarna på odla, inte bara för att ngn kan bli bortglömd. Det är många medlemmar som har valt att fylla i sin födelsedag, vilket leder till att det ständig
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 06:55Evely- Jag håller med (t-) Ps..24 mars är dock värt att noteras 😉
Evely- Jag håller med (t-) Ps..24 mars är dock värt att noteras 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 09:30Ja, varför lägga tid och kraft på födelsedagar (i alla fall sin egna..)...
Ja, varför lägga tid och kraft på födelsedagar (i alla fall sin egna..)...
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 10:16Vältänkt och bra skrivet, Evely!
Vältänkt och bra skrivet, Evely!
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 12:58det kan väl ge bra träningsmotivation att bli grattad av många på sin födelsedag...jag skulle tycka det iaf... brukar bara träna när jag är glad.. hehe (H)
det kan väl ge bra träningsmotivation att bli grattad av många på sin födelsedag...jag skulle tycka det iaf... brukar bara träna när jag är glad.. hehe (H)