Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 17:31inte för att vara elak eller nåt men vad tråkiga alla är som dissar en kul ide... fattar inte varför det skulle vara jobbigt att göra det här.. (H)
inte för att vara elak eller nåt men vad tråkiga alla är som dissar en kul ide... fattar inte varför det skulle vara jobbigt att göra det här.. (H)
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 17:43Fast det förstår jag delvis, att man dissar idén, detta är ju i första hand ett träningsforum. Och min födelsedag har inte så mycket med träning att göra. Jag har inget emot att man har sitt födelsedatum i sin profil, bara det inte blir MASSOR av grattis-
Fast det förstår jag delvis, att man dissar idén, detta är ju i första hand ett träningsforum. Och min födelsedag har inte så mycket med träning att göra. Jag har inget emot att man har sitt födelsedatum i sin profil, bara det inte blir MASSOR av grattis-
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 17:48ja det är med något man kan göra men att gratta sina kompisar när dem fyller år är väl bara kul... 😀 men jag bryr mig itne så mkt om det här över huve taget egentligen så fattar inte varför jag håller på att argumentera för men jag tycker det vore kul ia
ja det är med något man kan göra men att gratta sina kompisar när dem fyller år är väl bara kul... 😀 men jag bryr mig itne så mkt om det här över huve taget egentligen så fattar inte varför jag håller på att argumentera för men jag tycker det vore kul ia
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 17:51Jag har överlevt dagens träning och det i sig är värt en gratistråd.
Jag har överlevt dagens träning och det i sig är värt en gratistråd.
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 18:02Grattis David P, tur att du överlevde träningen! Funbeat hade inte varit detsamma utan vårt forumtroll 😉
Grattis David P, tur att du överlevde träningen! Funbeat hade inte varit detsamma utan vårt forumtroll 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 18:06Jag har för mig att troll har lång svans
Jag har för mig att troll har lång svans
Quote from Elias Engqvist on 8 March 2008, 18:29David: Är inte alla trådar här gratis?
David: Är inte alla trådar här gratis?
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 18:33Jo visst!
Därför trodde jag att någon skulle hylla mig med en tråd för att jag överlevt ännu en träning.
Det hade varit roligare än en grattistråd på födelsedagen(fastän man fyller jämt) när man nu är over the hill och rutchar med graviditeten mot nirva
Jo visst!
Därför trodde jag att någon skulle hylla mig med en tråd för att jag överlevt ännu en träning.
Det hade varit roligare än en grattistråd på födelsedagen(fastän man fyller jämt) när man nu är over the hill och rutchar med graviditeten mot nirva
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 18:40graviditeten??? Är du med barn ??? I så fall är du värd en grattistråd 😉
graviditeten??? Är du med barn ??? I så fall är du värd en grattistråd 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 18:42Det heter kanske gravitation då.
Det heter kanske gravitation då.