Quote from Jan Lundquist on 8 March 2008, 13:35Och så ska det ju vara så snitsigt utformat att det är FRIVILLIGT att ange sin födelsedag 🙂
Och så ska det ju vara så snitsigt utformat att det är FRIVILLIGT att ange sin födelsedag 🙂
Quote from mårten jansson on 8 March 2008, 13:42Jag vill inte heller ha födelsedagar.. Framförallt vill jag inte ha födelsedagstrådar jämt och ständigt! Visst är det kul att bli gratulerad, men dyker det upp födelsedagstrådar för alla så spelar det ju inte så stor roll att man blir gratulerad. Det är j
Jag vill inte heller ha födelsedagar.. Framförallt vill jag inte ha födelsedagstrådar jämt och ständigt! Visst är det kul att bli gratulerad, men dyker det upp födelsedagstrådar för alla så spelar det ju inte så stor roll att man blir gratulerad. Det är j
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 13:45Måste hålla med. Det skulle bli alldeles för många grattis-trådar. Onödigt.
Måste hålla med. Det skulle bli alldeles för många grattis-trådar. Onödigt.
Quote from Jan Lundquist on 8 March 2008, 13:51Fast där jag hänger mest grattar vi i princip bara våra "kompisar". Det är sällan det kommer upp hela Grattis-trådar.
Fast där jag hänger mest grattar vi i princip bara våra "kompisar". Det är sällan det kommer upp hela Grattis-trådar.
Quote from Elias Engqvist on 8 March 2008, 14:56Olle kan väl göra så att man får ett grattis mail automatiskt där alla på funbeat hälsar 🙂 Nä, jag röstar nog emot trots att det är trevligt att bli grattad!
Olle kan väl göra så att man får ett grattis mail automatiskt där alla på funbeat hälsar 🙂 Nä, jag röstar nog emot trots att det är trevligt att bli grattad!
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 15:37Jag förstår inte varför vissa känner ett behov, att bli gratulerade..? Släkt och vänner räcker definitivt. Vill ni, att Olle ska skicka ett gratulationskort också?
Jag förstår inte varför vissa känner ett behov, att bli gratulerade..? Släkt och vänner räcker definitivt. Vill ni, att Olle ska skicka ett gratulationskort också?
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 16:31men man kan ju lägga in sin födelsedag så kan vännerna se...typ idag fyller den personen år så att man blir påmind så att man kan bli gtattad av sina vänner..asså bara vännerna ser att typ jag fyller år 10 oktober... kanske inte är den bästa på att förkla
men man kan ju lägga in sin födelsedag så kan vännerna se...typ idag fyller den personen år så att man blir påmind så att man kan bli gtattad av sina vänner..asså bara vännerna ser att typ jag fyller år 10 oktober... kanske inte är den bästa på att förkla
Quote from mårten jansson on 8 March 2008, 16:47Fast vännerna kan väl ändå starta en grattistråd då? Det är väl inte de som inte är ens vänner som bryr sig om att starta en tråd på ens födelsedag..?
Fast vännerna kan väl ändå starta en grattistråd då? Det är väl inte de som inte är ens vänner som bryr sig om att starta en tråd på ens födelsedag..?
Quote from Funbeat user on 8 March 2008, 16:48De som är ens vänner kommer ihåg ens födelsedag!
Har man inga vänner så får man gratta sig själv.
De som är ens vänner kommer ihåg ens födelsedag!
Har man inga vänner så får man gratta sig själv.
Quote from mårten jansson on 8 March 2008, 16:54Vänner på funbeat och vänner i verkligheten är inte samma sak 😉 Vänner i verkligheten vet när jag fyller år, resten får gissa 🙂
Vänner på funbeat och vänner i verkligheten är inte samma sak 😉 Vänner i verkligheten vet när jag fyller år, resten får gissa 🙂