Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 12:48Matti, jag har tittat lite på Musses trainingcamp, och i så fall två veckor. Annars blir det väl som vanligt en eller två veckor i Portugal istället.
Matti, jag har tittat lite på Musses trainingcamp, och i så fall två veckor. Annars blir det väl som vanligt en eller två veckor i Portugal istället.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 16:30Ja jag säger samma, antingen Musses eller så blir det Portugal i vinter. Det är en del pengar men lockar enormt mycket.
Ja jag säger samma, antingen Musses eller så blir det Portugal i vinter. Det är en del pengar men lockar enormt mycket.
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 19:42Hadde jag haft råd, så hadde jag utan tvekan provat på !
Även om jag aldrig någonsin ens kommer att komma i närheten av elitlöparna, men lite höjdhögsträning innan Gtb.varvet eller Stockholm maran hadde inte varit fel. 😉
Hadde jag haft råd, så hadde jag utan tvekan provat på !
Även om jag aldrig någonsin ens kommer att komma i närheten av elitlöparna, men lite höjdhögsträning innan Gtb.varvet eller Stockholm maran hadde inte varit fel. 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 13:03Jag har bokat!!!!
En drömresa som går i uppfyllelse! Det skall bli så otroligt kul och jag blir alldeles till mig när jag tänker på det!
Jag kommer åka 2:e januari 2v 😀
Jag har bokat!!!!
En drömresa som går i uppfyllelse! Det skall bli så otroligt kul och jag blir alldeles till mig när jag tänker på det!
Jag kommer åka 2:e januari 2v 😀
Quote from Jenny Söderberg on 25 July 2009, 23:27Det här låter onekligen intressant!! 🙂
Det här låter onekligen intressant!! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:05Är det inte fler som blir sugna?
Är det inte fler som blir sugna?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:12Jo men priset är lite fräsigt tycker jag.
Jo men priset är lite fräsigt tycker jag.
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:36Varför ska man åka till Kenya och springa med Musse när landet själv har massor med riktiga löpare?
Varför ska man åka till Kenya och springa med Musse när landet själv har massor med riktiga löpare?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 14:52Måste vara billigare att åka till Lysekil.
Måste vara billigare att åka till Lysekil.
Quote from ellen olsson on 14 August 2009, 15:55Han brukar springa Finalloppet ganska ofta. Det är bara att ta rygg och hänga med i 250m...
Han brukar springa Finalloppet ganska ofta. Det är bara att ta rygg och hänga med i 250m...