Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 20:44Tights = inga skavsår mellan lår.
Tights = inga skavsår mellan lår.
Quote from Tini Kjellin on 9 February 2013, 22:00Thights, mycket self-consious första rundan men sedan helt såld. Inte lämpligt att ha på gymmet så där gäller trekvartsshorts.
Thights, mycket self-consious första rundan men sedan helt såld. Inte lämpligt att ha på gymmet så där gäller trekvartsshorts.
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 22:07Thigh är lår på engelska. Tights heter klädesplagget. / kvällens messerschmitter
Thigh är lår på engelska. Tights heter klädesplagget. / kvällens messerschmitter
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 07:11Första gången frun såg mina gamla splitshorts så kallade hon dom för peddobyxor. Tigthts it is. Slippa skavsår fick jag på köpet.
Första gången frun såg mina gamla splitshorts så kallade hon dom för peddobyxor. Tigthts it is. Slippa skavsår fick jag på köpet.
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 08:27Helt med på Tibors linje, bär dem enbart för att slippa skavsår.
Helt med på Tibors linje, bär dem enbart för att slippa skavsår.
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 11:32Tackar för utbildningen, men urschäkta: hä dänna se ju för onskligt ut!
Tackar för utbildningen, men urschäkta: hä dänna se ju för onskligt ut!
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 09:27Gillar man när det fladdrar så är väl shorts bra. Men jag håller mej till tights, om jag inte behöver lite plats för prylar i fickorna, typ när man semesterspringer.
Gillar man när det fladdrar så är väl shorts bra. Men jag håller mej till tights, om jag inte behöver lite plats för prylar i fickorna, typ när man semesterspringer.