Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFör jag har nya Fivefingers...
You need to log in to create posts and topics.

12

Tack för feedback och uppmuntran!

Även jag har införskaffat ett par KSO... Och visst är de underbara! Men det är dåligt med bokskog (eller vad det är) här i närheten. Det verkar ju annars vara perfekt för löpning. Mjuk och öppet. Och fint.

Ja den där filmen skulle helt klart platsa på nästa Trail Running Film Festival.

Underbar film! (t+) Riktiga glädjeskutt. 😀

Man blir riktigt sugen att springa ut i skogen efter att ha sett din film!
Riktigt bra gjort 😀

Ser riktigt busigt ut. 🙂

Helt underbar film. Jag blir lite avis, mitt nästa skoköp blir ett par five fingers helt klart :o).

Har en stund funderat pa ett par Five Finger och nu borjar det nog narma sig. Ni som springer med dem. Till er som springer med dem nu, tycker ni att ert lopsteg har forandrats ngt sen ni borjade, aven da ni springer med vanliga skor? Beror val sjalvklart

Pierre:

För mig är det nog så att det gått på andra hållet. Började intressera mig för löpteknik och började att läsa på. POSE, Pirie, Chi... Gick miniclinic med Markus Stålbom. Sen köpte jag lättare skor med mindre uppbyggnad och dämpning - och Fivefing

Jag skaffade FiveFingers och har i praktiken slutat springa med andra skor. Jag tycker det är SÅÅÅÅ mycket roligare och skönare med barfota, eller odämpat kanske är ett bättre ord.

I början var det ju en helt ny grej, med svår träningsvärk i vaderna. Rä

12