Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 22:17För att man ska bli trött.
För att man ska bli trött.
Quote from ellen olsson on 18 June 2008, 22:30För att kunna köra tillräckligt hårt på kvalitetspassen.
För att kunna köra tillräckligt hårt på kvalitetspassen.
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 23:18Hehe, 20km/h. Tack David! Inte riktigt, än så länge. 😉
Marafart är ungefär lika med Lidingöloppsfart, alltså precis som det låter farten man håller på maran eller LL, vilket ofta är densamma. Om nu Lidingöloppet är målet så måste man väl någon gång trä
Hehe, 20km/h. Tack David! Inte riktigt, än så länge. 😉
Marafart är ungefär lika med Lidingöloppsfart, alltså precis som det låter farten man håller på maran eller LL, vilket ofta är densamma. Om nu Lidingöloppet är målet så måste man väl någon gång trä
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 07:19Till trådskaparen: nej det är inte för långa intervaller. Kör dem i tröskeltempo så blir det nog bra.
När det gäller långpass finns det inga regler. Vill man köra dem långsamt gör man så, och vill man köra dem i tävlingsfart får man väl göra det också. Sz
Till trådskaparen: nej det är inte för långa intervaller. Kör dem i tröskeltempo så blir det nog bra.
När det gäller långpass finns det inga regler. Vill man köra dem långsamt gör man så, och vill man köra dem i tävlingsfart får man väl göra det också. Sz
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 07:55Tack för alla kommentarer. Då kommer jag fortsätta med mina 2400-metare och kombinera med långpass och backträning. Jag siktar för övrigt på en tid runt 2.45. Hoppas jag klarar det...
Tack för alla kommentarer. Då kommer jag fortsätta med mina 2400-metare och kombinera med långpass och backträning. Jag siktar för övrigt på en tid runt 2.45. Hoppas jag klarar det...