Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 16:32*flabb* 😀 Ja precis! Sen var det nå mer om pace å m/s??
Nej nu är det nog dags att ta helg tror jag.... Glad Påsk på er!
*flabb* 😀 Ja precis! Sen var det nå mer om pace å m/s??
Nej nu är det nog dags att ta helg tror jag.... Glad Påsk på er!
Quote from Berit Bengtson on 20 March 2008, 17:59Fredagshumor på en torsdag?
Fredagshumor på en torsdag?
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 18:29Tja, imorgon får man ju bara lyssna på begravningsmusik ju. Det är ju dessutom en röd dag och dag innan röd dag får man göra lite hursomhelst tror jag minsann :D.
GLAD PÅSK!
Tja, imorgon får man ju bara lyssna på begravningsmusik ju. Det är ju dessutom en röd dag och dag innan röd dag får man göra lite hursomhelst tror jag minsann :D.
GLAD PÅSK!
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 18:31Hej Andreas.
"Tilldelad materiel är tillräcklig materiel!!"
Ja CH (Chefen Hemmet) skulle det kunna vara, men jag tror jag vet var. Skulle kunna sagt det själv och vi vet alla att det sitter inte i mrtl utan i motorn. (#)
Glad Påsk på er.Vänligen
P.
Hej Andreas.
"Tilldelad materiel är tillräcklig materiel!!"
Ja CH (Chefen Hemmet) skulle det kunna vara, men jag tror jag vet var. Skulle kunna sagt det själv och vi vet alla att det sitter inte i mrtl utan i motorn. (#)
Glad Påsk på er.
Vänligen
P.
Quote from Berit Bengtson on 20 March 2008, 18:41P . (utan E!) skrev:
> CH (Chefen Hemmet)Hos mig heter det HSB (Hon(han) som bestämmer) en annan genusneutral benämning
Vad har hänt med E?Jannike:
Hur går det med cykeln?
(Eller skall vi fortsätta med OT fredags flams o trams i tråden?)
P . (utan E!) skrev:
> CH (Chefen Hemmet)
Hos mig heter det HSB (Hon(han) som bestämmer) en annan genusneutral benämning
Vad har hänt med E?
Jannike:
Hur går det med cykeln?
(Eller skall vi fortsätta med OT fredags flams o trams i tråden?)
Quote from Bengt Askerfelt on 20 March 2008, 20:29Håkan, fortsätt ni med flams och trams (t+)
*Min* butik får in en cykel som jag är intresserad av i mitten av nästa vecka så nu längtar jag nästan tills påsken är över så jag kan gå och kolla på cykel *på riktigt* 🙂
Håkan, fortsätt ni med flams och trams (t+)
*Min* butik får in en cykel som jag är intresserad av i mitten av nästa vecka så nu längtar jag nästan tills påsken är över så jag kan gå och kolla på cykel *på riktigt* 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 20:56Hej Håkan.
Ja vart tog E. vägen. Enkelt för att inte "Per Elmsäter (P.E)" Ska kunna "beskyllas" för att dubbelskiva under alias P.E som då är jag, så tog jag bort E. Så nu är det bara P. kvar.
Vänligen
P.
Hej Håkan.
Ja vart tog E. vägen. Enkelt för att inte "Per Elmsäter (P.E)" Ska kunna "beskyllas" för att dubbelskiva under alias P.E som då är jag, så tog jag bort E. Så nu är det bara P. kvar.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 20 March 2008, 21:12Pau me pilen, Palle!
Pau me pilen, Palle!
Quote from Fredrik Närenfors on 21 March 2008, 13:30Ja det vore ju för jäkligt om jag låtsades vara du.
Vänligen
P.
Ja det vore ju för jäkligt om jag låtsades vara du.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 21 March 2008, 16:52P. har ju redan fått sin hemliga identitet avslöjad på ett annat ställe, så det är kanske lika bra att börja uppträda med fullständigt namn?
P. har ju redan fått sin hemliga identitet avslöjad på ett annat ställe, så det är kanske lika bra att börja uppträda med fullständigt namn?