Quote from Funbeat user on 22 April 2013, 22:25Jag hade exakt samma problem när jag köpte det par skor som nu är mina favoriter. Jag har ändrat snörningen, det är enda skillanden (de är lösare snörda frammåt nu). Det tog nog ett par tre veckor innan jag fick till det, så kämpa på...
Jag hade exakt samma problem när jag köpte det par skor som nu är mina favoriter. Jag har ändrat snörningen, det är enda skillanden (de är lösare snörda frammåt nu). Det tog nog ett par tre veckor innan jag fick till det, så kämpa på...
Quote from Funbeat user on 23 April 2013, 10:52Ska nog försöka komma ut en runda idag och då lossa lite mer på snörena. Känns som det är redigt lösa redan men kan testa lite mer innan man går till nästa steg.
Ska nog försöka komma ut en runda idag och då lossa lite mer på snörena. Känns som det är redigt lösa redan men kan testa lite mer innan man går till nästa steg.
Quote from Funbeat user on 23 April 2013, 12:43Förra året sprang jag hårda intervaller i ett par nya skor. När jag kom hem upptäckte jag att jag hade en stor svullen knöl på ena foten och det ömmade som sjutton. Jag var helt säker på att jag hade stukat foten. Försökte ändå springa lite lätta korta ru
Förra året sprang jag hårda intervaller i ett par nya skor. När jag kom hem upptäckte jag att jag hade en stor svullen knöl på ena foten och det ömmade som sjutton. Jag var helt säker på att jag hade stukat foten. Försökte ändå springa lite lätta korta ru
Quote from Funbeat user on 23 April 2013, 15:58Jag hade en sådan brännande känsla under fötterna, typ på trampdynorna, när jag hade köpt nya skor för ett par år sen. Försökte laborera med snörningen men ingenting hjälpte. Sen försökte jag ha dem som promenadskor men efter en längre promenad på ca två
Jag hade en sådan brännande känsla under fötterna, typ på trampdynorna, när jag hade köpt nya skor för ett par år sen. Försökte laborera med snörningen men ingenting hjälpte. Sen försökte jag ha dem som promenadskor men efter en längre promenad på ca två
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 22:17New Balance säljer sina skor i 7!! olika bredder så bara att prova 😀
http://www.newbalance.com/sizechart-footwear/sizechart-footwear,default,pg.html
Jag köpte ett par 1080 v3 stl 2E som är första bredden över normal här. Använder de på långturer då föt
New Balance säljer sina skor i 7!! olika bredder så bara att prova 😀
http://www.newbalance.com/sizechart-footwear/sizechart-footwear,default,pg.html
Jag köpte ett par 1080 v3 stl 2E som är första bredden över normal här. Använder de på långturer då föt