Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 06:36Jodå, det gjorde vi, de hade inte öppnat fållorna än när vi kom ner.
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=123873Det är lite skillnad på samma start för barn och för vuxna, men van vid vuxna starter och allt barn kan fastna vid på vägen. Finns b
Jodå, det gjorde vi, de hade inte öppnat fållorna än när vi kom ner.
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=123873
Det är lite skillnad på samma start för barn och för vuxna, men van vid vuxna starter och allt barn kan fastna vid på vägen. Finns b
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 06:44Det där med dåligt stöd för digitalkameror utan sökare är ett faktum, gärna i kombination med långsam "slutare" med långa tider borgar för dåliga resultat.
Det där med dåligt stöd för digitalkameror utan sökare är ett faktum, gärna i kombination med långsam "slutare" med långa tider borgar för dåliga resultat.
Quote from Lena O on 12 June 2012, 07:01(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 09:06Jag skruvar av cykeldatorn, har nog med problem som det är.
(i morse, t.ex. så tappade jag bakbromsen, bara en sån sak.)
Jag skruvar av cykeldatorn, har nog med problem som det är.
(i morse, t.ex. så tappade jag bakbromsen, bara en sån sak.)
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 09:11Trist att det inte blev någon bild, hade gärna visat henne den (och alla andra).
Trist att det inte blev någon bild, hade gärna visat henne den (och alla andra).
Quote from Mikaela Lexén on 12 June 2012, 23:50Lingling skrev:
"För att återgå till ämnet, så började jag allvarligt fundera ett tag på om jag råkat komma åt hjulmåttet i min cykeldator i lördags; min sa att jag cyklade i ca 22 km/h just då och så cyklade någon förbi (eller det måste ju ha varit tvärt
Lingling skrev:
"För att återgå till ämnet, så började jag allvarligt fundera ett tag på om jag råkat komma åt hjulmåttet i min cykeldator i lördags; min sa att jag cyklade i ca 22 km/h just då och så cyklade någon förbi (eller det måste ju ha varit tvärt
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 08:24Jo den tanken slog mig också som hastigast senare, att det kunde vara skumma enheter, men så tänkte jag "nääähhh, såna använder väl iiiingen!" 😉
Jo den tanken slog mig också som hastigast senare, att det kunde vara skumma enheter, men så tänkte jag "nääähhh, såna använder väl iiiingen!" 😉