Quote from Guest on 5 July 2007, 08:19Jag har svårt för den här värmen, min kropp klarar inte av att kyla ned sig under joggingturer, får nästan värmeslag av en promenad.
Cykla eller simma fungerar däremot utmärkt.Jag har en lämplig sjö att simma i, jag planerade simma längs stranden och bl
Jag har svårt för den här värmen, min kropp klarar inte av att kyla ned sig under joggingturer, får nästan värmeslag av en promenad.
Cykla eller simma fungerar däremot utmärkt.
Jag har en lämplig sjö att simma i, jag planerade simma längs stranden och bl
Quote from Matthew Kerr on 5 July 2007, 08:29Beror det inte lite på om du vill kunna simma fort eller länge i slutändan? Eller är du egentligen inte intresserad av själva simningen utan bara konditionsträningen?
När jag var liten och precis hade simmat 500 m för första gången (jag hade jättesvårt a
Beror det inte lite på om du vill kunna simma fort eller länge i slutändan? Eller är du egentligen inte intresserad av själva simningen utan bara konditionsträningen?
När jag var liten och precis hade simmat 500 m för första gången (jag hade jättesvårt a
Quote from Funbeat user on 5 July 2007, 08:59Hej Linn!
Precis som med allt annat handlar det ju om att lära kroppen att hantera värmen och vara förberedd på värmen. I senaste numret av Runners World finns en artikel om hur människan är världens uthålligaste djur i hetta. Vi är överlägsna alla andra
Hej Linn!
Precis som med allt annat handlar det ju om att lära kroppen att hantera värmen och vara förberedd på värmen. I senaste numret av Runners World finns en artikel om hur människan är världens uthålligaste djur i hetta. Vi är överlägsna alla andra
Quote from Funbeat user on 5 July 2007, 09:23Jo det blir nog skuggan idag om det inte blåser 😉
Jag vill inte sluta som en antilop 🙁
Värmeperioden i norrbotten är för kort, det tar minst en månad att anpassa sig till värme, när jag jobbade i stålverk tålde jag mer, men snabba växlingar från svalt
Jo det blir nog skuggan idag om det inte blåser 😉
Jag vill inte sluta som en antilop 🙁
Värmeperioden i norrbotten är för kort, det tar minst en månad att anpassa sig till värme, när jag jobbade i stålverk tålde jag mer, men snabba växlingar från svalt
Quote from Bjarne Lewin on 5 July 2007, 09:52Svalt och skönt väder att springa i 😉
Svalt och skönt väder att springa i 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2007, 10:50"Då det är kallt finns det dock en annan art som slår oss - huskys (slädhundar)." Inte fjällrävar då? Nej de är inte så dumma så de springer förstås ...
Personligen tror jag att jag vansläktats isf eller anpassat mig eler mina förfäder gjort det till klim
"Då det är kallt finns det dock en annan art som slår oss - huskys (slädhundar)." Inte fjällrävar då? Nej de är inte så dumma så de springer förstås ...
Personligen tror jag att jag vansläktats isf eller anpassat mig eler mina förfäder gjort det till klim
Quote from Funbeat user on 5 July 2007, 10:54Åh, först och främst blir jag avis på att det är varmt där du bor. Här i småland gör det inte annat än regnar (#)
Men skämt åt sido, jag förstår vad du menar. Alla mår inte väl av värme och träningen ska ju vara glädjefylld. Att simma i en sjö låter super
Åh, först och främst blir jag avis på att det är varmt där du bor. Här i småland gör det inte annat än regnar (#)
Men skämt åt sido, jag förstår vad du menar. Alla mår inte väl av värme och träningen ska ju vara glädjefylld. Att simma i en sjö låter super
Quote from Funbeat user on 5 July 2007, 11:00Lingling: jag övervägde det men då måste jag springa mellan 23-05 och det är generöst beräknat >_<
Men nu ska jag stänga datorn och sticka iväg till badplatsen!
Trevlig dag till er andra!
Lingling: jag övervägde det men då måste jag springa mellan 23-05 och det är generöst beräknat >_<
Men nu ska jag stänga datorn och sticka iväg till badplatsen!
Trevlig dag till er andra!
Quote from Lars Mörrby on 5 July 2007, 11:18Du får inte säga så Linn!!
Tänk på oss som sitter på jobbet och tittar på regnet utanför fönstret!!
Du får inte säga så Linn!!
Tänk på oss som sitter på jobbet och tittar på regnet utanför fönstret!!
Quote from Torbjörn Ohlsson on 5 July 2007, 11:20Eller sitter instängda i en lägenhet under en varm filt, stirrandes på det kalla, strilande regn som bekläder asfalten i sina grå slöjor!
Eller sitter instängda i en lägenhet under en varm filt, stirrandes på det kalla, strilande regn som bekläder asfalten i sina grå slöjor!