Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFör varmt!
You need to log in to create posts and topics.

Tur vi har datorn då när regnet strilar

Jag skulle gärna ge mig ut i eventuellt regn, eller sitta på jobbet, men min näsa droppar och jag mår allmänt pestigt med feberkänningar ... blä!
Fast jag har just återanvänt en bunt gallerfiltar 🙂

Funderar på att ta en långtur i hällregnet ändå om någon timme.... man lär ju inte frysa i alla fall... Det gäller att vinna över psyket.

Funderar på samma sak, alternativet är att söka reda på ett ställe med löpband och prova detta för första gången...

Själv sitter jag på jobbet med strålande sol utanför fönstret och ca 30 grader inomhus (#)

Ida: du får gärna skicka lite sol å värme till oss här i södern. Själv sitter jag på jobbet å funderar på om det inte vore bästa att bygga en ark för säkerhetsskull...

Själv skulle jag behöva en kalldusch och en AC-anläggning, värme är inte alltid av godo....

Hihihi

Jag hade en härlig simtur och tittade på kanot SM samtidigt, Mumsade i mig en sockerfri risifrutti, läste lite, simmade mer och for hem sedan, nu njuter jag av en iskall hallonsmoothie^^

Härligt väder, perfekt vattentemperatur. Får direkt tillbak

Här kommer det massvis med kallduschar idag men någon AC-anläggning behöver vi inte...

Stackars dig Ida!

Titta in i en elbutik och köp en fläkt.