Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningförbättra miltiden?
You need to log in to create posts and topics.

Mitt pb (52 min) gjorde jag ute på asfalt, men det var ett par lååååånga sugande backar. Springer fortare ute än på löpbandet trots att många säger att det är lättare att springa på löpband. Det tycker inte jag!!! Det är grymt för mitt psyke, dessutom vet

Tack för tipset Fia-Lotta! Man kanske borde göra så. Nu just följer jag med hur mycket jag ligger efter den fart jag borde hålla för att kunna springa 5 km under 25 min, räknar hur många sekunder jag ligger efter per 500 meter. Jag blir alldeles utmattad

Ja, det blir ofta för mycket sekundjakt och för många negativa tankar. Jag vill inte springa mot klockan vareviga gång jag springer, men det är svårt att låta bli på löpbandet där sekunderna och hundrametersintervallerna lyser en rakt i ansiktet. Tror mer

hehh.. ironiskt nog har jag lyckats gå ner 6 kg i vikt just genom att stiga på vågen varje morgon. 😀

Men jag tror ändå jag ska försöka hänga handuken över nästa gång jag springer på bandet.

Grattis till viktnedgången! (t+)

> Men jag tror ändå jag ska försöka hänga handuken över nästa gång jag springer på bandet.

Vad ska du hänga "handuken" över? "Honduken"? Vem vet det kanske blir några nya smådukar då... 😉

Poäng till Fredrik :D.
Jag kände inte ens till dukarnas livscykel så bra...

haha Hoppsan.. Kanske de e därför jag har så många HANDDUKAR i skåpet hemma... Man kanske borde hålla dom åtskillt, som kaniner.

Tack så mycket Fia-Lotta!! Känns fint. 🙂

Verkligen bra tips Fia-Lotta!! 😀

Jag har nog varit alldeles för fixerad vid siffrorna på löpbandets diplay. Jag stirrade mig blind på dem och tyckte: "Men om jag sprungit så här fort, så här långt/länge så måste jag nog vara väldigt trött nu.. men jag m

Jag håller m om att man inte ska stirra sig blind på tiderna, men samtidigt måste man ju ha ngt att gå efter. Just nu klockar jag alla distanser, men det e mer för o veta var jag ligger i början för o veta vad jag ska jobba för o komma under. Men det ska