Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Skulle det gå att få så att de träningstyper som man har i sin lista (när man valt lista) visas först när man skall filtrera. Skulle ta fram en lista med alla pass av 3 typer och får en minimal ruta att scrolla igenom alla typer av träning som finns på Fu

Ja tänk om alla former av löpning var grupperade typ som löpning allihopa under en huvudkategori som hette löpning.... eller nåt.

Bra förslag Beatrice :-). Jag var lite sarkastisk här ovan - det har varit på förslag tusen gånger att göra om träningsforme

Mitt förslag var ju i första hand att få det som jag har regat i tiddsperioden överst i listan. Det sista var ett tillägg i stil av "för övrigt anser jag att Karthago bör förstöras". Har nog nämnt det hela ett par gånger sen starten här januari 2006. Någo

Hoppas kan man ju. 🙂

Nu kommer min makes mormors talesätt väl till hands:

"Önska i ena handen och skit i andra..."

Det är troligen en ganska stor ändring för Olle & co så det lär dröja. Man kan bara hoppas att dom gör det. Det skulle bli SÅ mycket bättre.

6 år är ganska lång tid att önska sig något också, även om det är något stort och omfattande.

Vi är i sluttesterna av en helt ny analysfunktion som förhoppningsvis kommer att göra många här glada 🙂

Olle kommer in som en hjälte!

Jag blev redan glad! 😀