Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

SI definierar enheterna, ISO 2955 hur de skrivs ut.

Som löpare tror jag de flesta är intresserade av att få det i min:s/km oavhängigt alla standards.

Men nu är inte alla löpare, och vem ska vi då tillfredsställa? De egna önskemålen eller det som är standard och vedertaget?

Det är ju det som är problemet med Funbeat, de ska passa alla typer av träning. Därför kommer en löpare som en annan sannolikt aldrig bli nöjd med analysverktygen. På Funbeat får jag visa upp min träning för mina kompisar, analys och planering får jag gör

Nu är det ju så att funbeat VET vad det är för typ av träning och skulle kunna anpassa hastighets-sorten till träningen. (tex min/km för alla typer av löpning(suck) och km/h för cykel)

Det är ju ingen jättesvår grej programmeringstekniskt att räkna om och visa i den enhet användaren vill ha det.

"Den andra svenska träningssajten" klarar det galant. Dessutom slipper man detta myller av träningsformer utan kan skapa egna, personliga, om de som finns inte passar.

Jag skulle vilja kunna se alla registrerade pass på en viss runda. Antingen från Min Analys eller från Mina Rundor. Det kanske redan går på något sätt jag inte hittat? Jag vill alltså inte se alla pass på en viss distans, eftersom jag springer flera olika

@Annika ett superbra förslag. Att kunna filtrera på runda. Då kan man ju lätt se hur man utvecklats på just den.