Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 14:35Underbart! 🙂
Underbart! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2012, 21:40Jag har efterlyst det här länge och nästan gett upp. Det finns tydligen hopp trots allt.
Jag har efterlyst det här länge och nästan gett upp. Det finns tydligen hopp trots allt.
Quote from Funbeat user on 19 May 2012, 12:04Något jag saknar i analysfunktionen är att se snitthastigheten i listan. När man cyklar olika rundor är snitthastigheten intressantare än minuterna.
Något jag saknar i analysfunktionen är att se snitthastigheten i listan. När man cyklar olika rundor är snitthastigheten intressantare än minuterna.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 10:24Håller med. Det fanns i den tidigare versionen men togs bort av någon oförklarlig anledning.
Håller med. Det fanns i den tidigare versionen men togs bort av någon oförklarlig anledning.
Quote from Bertil Nolheim on 21 May 2012, 13:19Jag saknar att se hastighet i diagrammen. Tempo tycker jag är för löpare. Cyklister vill ha hastighet.
Jag saknar att se hastighet i diagrammen. Tempo tycker jag är för löpare. Cyklister vill ha hastighet.
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2012, 14:19km/h är ju ISO-standard, det är inte minut/km eller andra påfund.
km/h är ju ISO-standard, det är inte minut/km eller andra påfund.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 14:23Tiden vill jag ha i HH:MM:SS format och inte bara minuter.
Tiden vill jag ha i HH:MM:SS format och inte bara minuter.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 14:56m/s är ISO-standard
m/s är ISO-standard
Quote from ellen olsson on 21 May 2012, 15:00ISO-standard? Jag hoppas att ni menar SI-enhet(er) och inget annat. 🙂
ISO-standard? Jag hoppas att ni menar SI-enhet(er) och inget annat. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2012, 15:01Skulle bara kolla att ni är vakna.
Skulle bara kolla att ni är vakna.