Quote from Guest on 7 January 2012, 21:48Hej, jag har lite förbättringsförslag för FunBeat som jag skulle vilja posta. Jag hittar inget bättre sätt att göra det än här i en ny diskussion.
1. Det skulle vara bra om man kunde ange att man vill prenumerera på en viss diskussion. Som jag har förstå
Hej, jag har lite förbättringsförslag för FunBeat som jag skulle vilja posta. Jag hittar inget bättre sätt att göra det än här i en ny diskussion.
1. Det skulle vara bra om man kunde ange att man vill prenumerera på en viss diskussion. Som jag har förstå
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 21:58Angående 1) så kan du bevaka diskussioner du har deltagit i genom att längst ner i högerkolumnen trycka på länken "Välj vad som ska visas i den här kolumnen" och sen välja "Forum - olästa diskussioner jag deltar i", men det kanske inte var det du var ute
Angående 1) så kan du bevaka diskussioner du har deltagit i genom att längst ner i högerkolumnen trycka på länken "Välj vad som ska visas i den här kolumnen" och sen välja "Forum - olästa diskussioner jag deltar i", men det kanske inte var det du var ute
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 January 2012, 12:47Ang. 1: Man kan flagga inlägg också. Om du flaggar ett inlägg i en diskussion, t.ex. det första i tråden, så kommer den diskussionen att ligga överst (per grupp) i din lista med olästa diskussioner - oavsett om du har olästa inlägg eller inte i diskussion
Ang. 1: Man kan flagga inlägg också. Om du flaggar ett inlägg i en diskussion, t.ex. det första i tråden, så kommer den diskussionen att ligga överst (per grupp) i din lista med olästa diskussioner - oavsett om du har olästa inlägg eller inte i diskussion
Quote from Funbeat user on 8 January 2012, 17:51Jenny: Tack för förslaget. Jag har testat att aktivera detta fält. Nu väntar jag bara på att det ska dyka upp något där så jag får se hur det funkar. Jag var nog lite otydlig med min formulering. Jag kanske blandade ihop flera problem. I huvudsak tycker j
Jenny: Tack för förslaget. Jag har testat att aktivera detta fält. Nu väntar jag bara på att det ska dyka upp något där så jag får se hur det funkar. Jag var nog lite otydlig med min formulering. Jag kanske blandade ihop flera problem. I huvudsak tycker j
Quote from Galderma Fritidsförening on 9 January 2012, 15:09De diskussioner du inte är intresserad av kan du markera som ointressanta, då dyker de aldrig upp igen om du inte själv letar reda på dem. =)
De diskussioner du inte är intresserad av kan du markera som ointressanta, då dyker de aldrig upp igen om du inte själv letar reda på dem. =)
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 10:46Jag skulle vilja kunna summera höjdmeter/stigning. Eftersom jag ofta tränar backträning eller cyklar i större berg är det där jag vill sätta mina träningsmål och följa upp..
Jag skulle vilja kunna summera höjdmeter/stigning. Eftersom jag ofta tränar backträning eller cyklar i större berg är det där jag vill sätta mina träningsmål och följa upp..
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 12:56Jag skulle uppskatta om man kunde välja all typ av löpning när man skall analysera.
Jag skulle uppskatta om man kunde välja all typ av löpning när man skall analysera.
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 15:20Åsa: När du är inne i "Min Analys" kan du i den andra rullgardinsmenyn välja vilka träningsformer du vill ha med i din analys. Välj först alternativet "(Välj flera...)", därefter kan du markera de träningsformer du vill ha med i analysen (använd Ctrl och
Åsa: När du är inne i "Min Analys" kan du i den andra rullgardinsmenyn välja vilka träningsformer du vill ha med i din analys. Välj först alternativet "(Välj flera...)", därefter kan du markera de träningsformer du vill ha med i analysen (använd Ctrl och
Quote from Elias Engqvist on 14 January 2012, 18:13Jag antar att Åsa menar "Med ett klick" - det vill iaf jag. Tills det går reggar jag all löpning som "Löpning" och all cykling som "Cykling" osv...
Jag antar att Åsa menar "Med ett klick" - det vill iaf jag. Tills det går reggar jag all löpning som "Löpning" och all cykling som "Cykling" osv...
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 18:23Så även jag, om det inte är något jag vill särbehandla. Det går att söka fram grejer baserat på beskrovnien också vilket kan hantera en del användningsfall. Men den löjligt långa listan av aktiviteter som få använder (ö-ö träning t.ex) har varit uppe till
Så även jag, om det inte är något jag vill särbehandla. Det går att söka fram grejer baserat på beskrovnien också vilket kan hantera en del användningsfall. Men den löjligt långa listan av aktiviteter som få använder (ö-ö träning t.ex) har varit uppe till