Quote from Camilla Höög on 18 January 2012, 05:58Jag tror inte breadcrumbs skulle ge något. Fliken längst upp tillsammans med markering i vänstermenyn och texten direkt under flikarna visar var du är. Det är inte mer nivåer än så.
Jag tror inte breadcrumbs skulle ge något. Fliken längst upp tillsammans med markering i vänstermenyn och texten direkt under flikarna visar var du är. Det är inte mer nivåer än så.
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 18:00Ok, jag köper det resonemanget.
Vad sägs om resten?
Ok, jag köper det resonemanget.
Vad sägs om resten?
Quote from Camilla Höög on 19 January 2012, 21:08Både en separat inställning för språket och att det ska fungera för framtida träningspass låter som mycket bra förslag.
Både en separat inställning för språket och att det ska fungera för framtida träningspass låter som mycket bra förslag.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 14:38En mapp där alla ens bilder ligger samlade så man slipper leta i kalendern efter sina egna gamla bilder.
En mapp där alla ens bilder ligger samlade så man slipper leta i kalendern efter sina egna gamla bilder.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 14:39Ja Joakim! Det har hänt att jag laddat upp bilder två ggr bara för att det inte går att hitta.
Ja Joakim! Det har hänt att jag laddat upp bilder två ggr bara för att det inte går att hitta.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 14:41Jag tror att Team Olle ska göra något helt fantastiskt med bildhanteringen.
Jag tror att Team Olle ska göra något helt fantastiskt med bildhanteringen.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 15:57Först och främst: Tack för ett storartat arbete med Funbeat.
Två konkreta förbättringsförslag.
1. När man importerat från Garmin ska man ange aktivitet. Default hos mig är "Löpning" men så här års blir det mest skidor. Går det att göra så att föregående
Först och främst: Tack för ett storartat arbete med Funbeat.
Två konkreta förbättringsförslag.
1. När man importerat från Garmin ska man ange aktivitet. Default hos mig är "Löpning" men så här års blir det mest skidor. Går det att göra så att föregående
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 12:37Vilken aktivitet du får beror på vad du valt i klockan. Finns väl inte skidåkning som alternativ i någon garminklocka. Å andra sidan, i tex 405:an så krävs det 10 moment att nå rätt inställning för att växla. Så man skippar gärna det ändå. 310 & 910 skall
Vilken aktivitet du får beror på vad du valt i klockan. Finns väl inte skidåkning som alternativ i någon garminklocka. Å andra sidan, i tex 405:an så krävs det 10 moment att nå rätt inställning för att växla. Så man skippar gärna det ändå. 310 & 910 skall
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 19:20På 310/305 håller man in mode 3s så kan man välja aktivitet.
På 310/305 håller man in mode 3s så kan man välja aktivitet.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 22:15http://www.funbeat.se/israpporter/
den vore fin om det gick att filtrera på område, se kart bild, eftersom det är en special sida och folk skriver som vanligt på sin aktivitet så kan det stå lite vad som helst, typ att hunden var med och sedan ingen runda
http://www.funbeat.se/israpporter/
den vore fin om det gick att filtrera på område, se kart bild, eftersom det är en special sida och folk skriver som vanligt på sin aktivitet så kan det stå lite vad som helst, typ att hunden var med och sedan ingen runda