Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 20:08En sak som stör mig är i kalendern är när man har valt "Denna månad" så räknas även de dagar från förra månaden in om den 1a är tex på en söndag som denna månad.
Nu räknas även 26-31 Dec med.
Skulle vilja att "Denna månad" = 1a-31 janÄven om man väljer
En sak som stör mig är i kalendern är när man har valt "Denna månad" så räknas även de dagar från förra månaden in om den 1a är tex på en söndag som denna månad.
Nu räknas även 26-31 Dec med.
Skulle vilja att "Denna månad" = 1a-31 jan
Även om man väljer
Quote from Elias Engqvist on 31 January 2012, 22:28Håller med. Olle, hur svårt kan det va - egentligen?
Håller med. Olle, hur svårt kan det va - egentligen?
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 14:02Så här skrev jag ovan: "När man importerat från Garmin ska man ange aktivitet. Default hos mig är "Löpning" men så här års blir det mest skidor. Går det att göra så att föregående aktivitet blir default. Skulle förenkla för mig och många andra. Eller har
Så här skrev jag ovan: "När man importerat från Garmin ska man ange aktivitet. Default hos mig är "Löpning" men så här års blir det mest skidor. Går det att göra så att föregående aktivitet blir default. Skulle förenkla för mig och många andra. Eller har
Quote from Funbeat user on 16 February 2012, 21:25Hade varit bra om det fanns möjlighet att mata in vilken hastighet man höll i en viss tid när man skriver in sitt pass, istället för att som nu behöva räkna om allt till kilometer och minuter - det blir väldigt omständigt om man kör exvis intervaller. Sär
Hade varit bra om det fanns möjlighet att mata in vilken hastighet man höll i en viss tid när man skriver in sitt pass, istället för att som nu behöva räkna om allt till kilometer och minuter - det blir väldigt omständigt om man kör exvis intervaller. Sär
Quote from Camilla Höög on 17 February 2012, 06:29"Jag har nu förstått att den aktivitet som är inställd i Garmin också importeras. Men det går ju inte att ställa in den på "Längdskidor", så det kanske skulle bli bättre om senaste aktivitet skulle bli default i stället för att importera aktivitetstypen."
"Jag har nu förstått att den aktivitet som är inställd i Garmin också importeras. Men det går ju inte att ställa in den på "Längdskidor", så det kanske skulle bli bättre om senaste aktivitet skulle bli default i stället för att importera aktivitetstypen."
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 18:48Ännu ett förbättringsförslag är att i "Min Analys" kunna gruppera efter dagar och inte bara efter år, månader och veckor. Då har man även möjlighet att hålla koll på sin dagsform, om det var något man gjorde annorlunda den dagen som det gick bättre än and
Ännu ett förbättringsförslag är att i "Min Analys" kunna gruppera efter dagar och inte bara efter år, månader och veckor. Då har man även möjlighet att hålla koll på sin dagsform, om det var något man gjorde annorlunda den dagen som det gick bättre än and
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 10:38Finns det några planer på att skapa en app för Windows-Phone?
Finns det några planer på att skapa en app för Windows-Phone?
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 13:23Håller med Olle. Jag använder varvtider i min Garmin och saknar sammanlagd tid och snitthastighet.
Har för mig att det fanns tidigare.
Håller med Olle. Jag använder varvtider i min Garmin och saknar sammanlagd tid och snitthastighet.
Har för mig att det fanns tidigare.