Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En sak som stör mig är i kalendern är när man har valt "Denna månad" så räknas även de dagar från förra månaden in om den 1a är tex på en söndag som denna månad.
Nu räknas även 26-31 Dec med.
Skulle vilja att "Denna månad" = 1a-31 jan

Även om man väljer

Håller med. Olle, hur svårt kan det va - egentligen?

Så här skrev jag ovan: "När man importerat från Garmin ska man ange aktivitet. Default hos mig är "Löpning" men så här års blir det mest skidor. Går det att göra så att föregående aktivitet blir default. Skulle förenkla för mig och många andra. Eller har

Hade varit bra om det fanns möjlighet att mata in vilken hastighet man höll i en viss tid när man skriver in sitt pass, istället för att som nu behöva räkna om allt till kilometer och minuter - det blir väldigt omständigt om man kör exvis intervaller. Sär

"Jag har nu förstått att den aktivitet som är inställd i Garmin också importeras. Men det går ju inte att ställa in den på "Längdskidor", så det kanske skulle bli bättre om senaste aktivitet skulle bli default i stället för att importera aktivitetstypen."

Ännu ett förbättringsförslag är att i "Min Analys" kunna gruppera efter dagar och inte bara efter år, månader och veckor. Då har man även möjlighet att hålla koll på sin dagsform, om det var något man gjorde annorlunda den dagen som det gick bättre än and

Finns det några planer på att skapa en app för Windows-Phone?

Håller med Olle. Jag använder varvtider i min Garmin och saknar sammanlagd tid och snitthastighet.
Har för mig att det fanns tidigare.