Quote from Bjarne Lewin on 9 June 2011, 12:12Anledningen till att hon sa till mig att inte yoga är att jag har en överrörlighetsprobematik. Jag måste vara väldigt medveten om vad jag gör när jag stretchar.
Tyvärr var det längesedan och jag vet inte ens egentligen vilken led jag är överrölig i 🙁 d
Anledningen till att hon sa till mig att inte yoga är att jag har en överrörlighetsprobematik. Jag måste vara väldigt medveten om vad jag gör när jag stretchar.
Tyvärr var det längesedan och jag vet inte ens egentligen vilken led jag är överrölig i 🙁 d
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 14:29Yoga - eller snarare yoga i grupp - är inte bra för mig heller.
Vilken expert som påstått det? Jo jag själv och jag är nog den som känner min kropp bäst. 🙂 Jag får ont i ländrygg/bäcken av många rörelser.
Fast jag gör en del rörelser själv som en del
Yoga - eller snarare yoga i grupp - är inte bra för mig heller.
Vilken expert som påstått det? Jo jag själv och jag är nog den som känner min kropp bäst. 🙂 Jag får ont i ländrygg/bäcken av många rörelser.
Fast jag gör en del rörelser själv som en del
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 22:45Tack för era svar!
Jag är långt ifrån överrörlig så av den anledningen så behöver jag inte vara försiktig. Är snarare ganska stel, speciellt i vaderna. Där tror jag inte att det finns någon större risk att yogan sätter käppar i hjulet. Kan bara bli bättr
Tack för era svar!
Jag är långt ifrån överrörlig så av den anledningen så behöver jag inte vara försiktig. Är snarare ganska stel, speciellt i vaderna. Där tror jag inte att det finns någon större risk att yogan sätter käppar i hjulet. Kan bara bli bättr
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 11:03Yoga ska anpassas till individen. Om man tror att yoga handlar om att böja en led så mycket det går så har man missuppfattat hela grejen. Yoga är jättebra även för överrörliga - förutsatt att man känner till var man är överrörlig. Eftersom yoga - rätt utö
Yoga ska anpassas till individen. Om man tror att yoga handlar om att böja en led så mycket det går så har man missuppfattat hela grejen. Yoga är jättebra även för överrörliga - förutsatt att man känner till var man är överrörlig. Eftersom yoga - rätt utö