Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:55Jag vet inget om hot eller dylikt på FB. Det hör definitivt inte hemma här. Uppenbarligen har någon/några blivit extremt provocerade. Kommunikation har ju alltid minst två intressenter. Jag tar definitivt avstånd både från hoten och de handlingar som lett
Jag vet inget om hot eller dylikt på FB. Det hör definitivt inte hemma här. Uppenbarligen har någon/några blivit extremt provocerade. Kommunikation har ju alltid minst två intressenter. Jag tar definitivt avstånd både från hoten och de handlingar som lett
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 12:50Alla inlägg är inte solklara för alla men det är ju inte något som skribenten ska få skit för.
Jag förstår inte alla inlägg men det är ju kanske inte så konstigt eftersom jag inte umgås eller har en relation med alla de 200000 användarna av funbeat.Har
Alla inlägg är inte solklara för alla men det är ju inte något som skribenten ska få skit för.
Jag förstår inte alla inlägg men det är ju kanske inte så konstigt eftersom jag inte umgås eller har en relation med alla de 200000 användarna av funbeat.
Har
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 12:59Typisk FB tråd. Spårar ut efter 3-4 trådar och TS fråga tycks avglömd.
Ramkonfigurationen med högt styrrör " sittande hund " är inte vacker men möjliggör en mer upprätt sittställning för den som vill ha det, svag bålmuskulatur, stel rygg, stor buk etc.
Typisk FB tråd. Spårar ut efter 3-4 trådar och TS fråga tycks avglömd.
Ramkonfigurationen med högt styrrör " sittande hund " är inte vacker men möjliggör en mer upprätt sittställning för den som vill ha det, svag bålmuskulatur, stel rygg, stor buk etc.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 13:01Sedan finns det redan + 20 trådar i ämnet.
Sedan finns det redan + 20 trådar i ämnet.
Quote from Elias Engqvist on 4 September 2012, 00:30Nu då ämnet är uttömt kanske man kan få fråga Leif varför du förstör tråden genom att angripa David för ett påhittat felhan gjort. Han angrep väl ingen? Han sa bara som det är att en av anledningarna till att man vill ha ett högt styre är att man har lite
Nu då ämnet är uttömt kanske man kan få fråga Leif varför du förstör tråden genom att angripa David för ett påhittat felhan gjort. Han angrep väl ingen? Han sa bara som det är att en av anledningarna till att man vill ha ett högt styre är att man har lite
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 20:24Jag håller med Leif. Är det något som förstör stämningen i trådarna är det plumpa och raljerande inlägg. Men för all del, skjut budbäraren istället.
Jag håller med Leif. Är det något som förstör stämningen i trådarna är det plumpa och raljerande inlägg. Men för all del, skjut budbäraren istället.
Quote from Elias Engqvist on 9 September 2012, 22:43Per, du är en sån där som Leif pratar om, raljerar om andra anonymt !?
Per, du är en sån där som Leif pratar om, raljerar om andra anonymt !?
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 22:49Per plump verkar ju vara väldigt känslig.
Per plump verkar ju vara väldigt känslig.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 07:16Moget
Moget
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 08:18Det är ju du som har valt namnet.
Det är ju du som har valt namnet.