Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 10:40nu blir jag lite osäker på vat TS menar med styrrör. Men som sagt, om man har möjlighet att vända på styrstammen och/eller byta plats på distanserna så finns ju bara fördelar med det.
nu blir jag lite osäker på vat TS menar med styrrör. Men som sagt, om man har möjlighet att vända på styrstammen och/eller byta plats på distanserna så finns ju bara fördelar med det.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 10:50Jag har redan tagit bort alla distanser och ersatt den 15 mm höga konan med en dito 5 mm som jag svarvade... en 6-graders 120 mm styrstam som pekar neråt. Så nu kommer jag inte lägre. Men det funkar bra så! 🙂
Jag har redan tagit bort alla distanser och ersatt den 15 mm höga konan med en dito 5 mm som jag svarvade... en 6-graders 120 mm styrstam som pekar neråt. Så nu kommer jag inte lägre. Men det funkar bra så! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 12:34Jag svarade TS om trenderna i mitt första inlägg men du verkar inte ha så lätt att fatta.
Jag svarade TS om trenderna i mitt första inlägg men du verkar inte ha så lätt att fatta.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 14:49Mattias, jag blev också osäker på vad TS menade... men jag råkade tolka det till komfortgeometrin på många cyklar idag. Styrkrona kanske det heter? I vilket fall som helst så har jag en Trek med H2-geometri och har fått greja lite extra för att få ner sty
Mattias, jag blev också osäker på vad TS menade... men jag råkade tolka det till komfortgeometrin på många cyklar idag. Styrkrona kanske det heter? I vilket fall som helst så har jag en Trek med H2-geometri och har fått greja lite extra för att få ner sty
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 20:18De verkar ju poppis på pavé. Så de verkar ju ha en viss fördel vid skakig väg.
Men de får hitta på diverse lösningar för att få de att passa.
Några Paris-Roubaix-bilder
BILD:http://cdn3.media.cyclingnews.futurecdn.net/2011/04/11/2/saur_stem_600.jpg
BILD:h
De verkar ju poppis på pavé. Så de verkar ju ha en viss fördel vid skakig väg.
Men de får hitta på diverse lösningar för att få de att passa.
Några Paris-Roubaix-bilder
BILD:http://cdn3.media.cyclingnews.futurecdn.net/2011/04/11/2/saur_stem_600.jpg
BILD:h