Quote from Guest on 9 November 2010, 16:58Sofia Hedström är en blond bimbo som modebloggar i Svenska Dagbladet. Har jag tänkt. Jag som aldrig läser modebloggar och därmed inte kan skilja en tonårsblogg från seriös modejournalistik. Idag fick jag upp ögonen för Sofias blogg. För en inskränkt löpar
Sofia Hedström är en blond bimbo som modebloggar i Svenska Dagbladet. Har jag tänkt. Jag som aldrig läser modebloggar och därmed inte kan skilja en tonårsblogg från seriös modejournalistik. Idag fick jag upp ögonen för Sofias blogg. För en inskränkt löpar
Quote from Jan Lundquist on 9 November 2010, 17:08Roligt med Sofia, det spräckte en fördom hos mig också måste jag säga. Jag har ju ingen aning om hur länge Sofia tränat men det verkar som ett tag. Svd:s andra bloggare hade ju bara tränat löpning ett halvår eller liknande innan stockholmsmaran, därför ty
Roligt med Sofia, det spräckte en fördom hos mig också måste jag säga. Jag har ju ingen aning om hur länge Sofia tränat men det verkar som ett tag. Svd:s andra bloggare hade ju bara tränat löpning ett halvår eller liknande innan stockholmsmaran, därför ty
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 17:27På tal om fördomar: "En annan känd SvD-bloggare, som inte skriver om annat än löpning och träning på sin marathonblogg"
Jag antar att det syftar på Petra Månström. Hon är också modejournalist.
Personligen tycker jag att Sofia H och Petra M är duktiga jo
På tal om fördomar: "En annan känd SvD-bloggare, som inte skriver om annat än löpning och träning på sin marathonblogg"
Jag antar att det syftar på Petra Månström. Hon är också modejournalist.
Personligen tycker jag att Sofia H och Petra M är duktiga jo
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 17:32Coolt! 😀
Coolt! 😀
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 18:56Finns rätt många blondiner som springer fort. De är för korkade för att känna efter att det är jobbigt (H)
Nä, är grymt imponerad. Carolina Gynning är en annan blondin? som skenar på rätt bra!
Finns rätt många blondiner som springer fort. De är för korkade för att känna efter att det är jobbigt (H)
Nä, är grymt imponerad. Carolina Gynning är en annan blondin? som skenar på rätt bra!
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 19:39Så mycket jag har läst av dem tycker jag också att både Sofia och Petra är duktiga skribenter. Och som sagt, jag vill absolut inte förringa Petras löpinsatser. Hon har dessutom inspirerat massor av löpare som läser hennes blogg (däribland jag, då och då).
Så mycket jag har läst av dem tycker jag också att både Sofia och Petra är duktiga skribenter. Och som sagt, jag vill absolut inte förringa Petras löpinsatser. Hon har dessutom inspirerat massor av löpare som läser hennes blogg (däribland jag, då och då).
Quote from Jan Lundquist on 9 November 2010, 20:04Självklart syftar jag på Petra. Hon är ju dessutom med här också så hon kanske kikar in.
Självklart syftar jag på Petra. Hon är ju dessutom med här också så hon kanske kikar in.
Quote from Funbeat user on 9 November 2010, 20:14Jo Stina, det var Davids första inlägg jag kommenterade, inte ditt. Ursäkta om ev missförstånd uppstod. Sofia och Petra är både duktiga skribenter och löpare.
Den som säger sig inte ha några fördomar har fördomar om sig själv.
Jo Stina, det var Davids första inlägg jag kommenterade, inte ditt. Ursäkta om ev missförstånd uppstod. Sofia och Petra är både duktiga skribenter och löpare.
Den som säger sig inte ha några fördomar har fördomar om sig själv.
Quote from ellen olsson on 9 November 2010, 23:03Mikael: I min värld så är Petra i första hand en friluftsmänniska. Hon har varit och skrivit på Utsidan i drygt 10 år vid det här laget.
Mikael: I min värld så är Petra i första hand en friluftsmänniska. Hon har varit och skrivit på Utsidan i drygt 10 år vid det här laget.
Quote from Bjarne Lewin on 9 November 2010, 23:56"Den som säger sig inte ha några fördomar har fördomar om sig själv. "
Dessa orden kommer jag att citera fler gånger 🙂
"Den som säger sig inte ha några fördomar har fördomar om sig själv. "
Dessa orden kommer jag att citera fler gånger 🙂