Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFördomar
You need to log in to create posts and topics.

"Den som säger sig inte ha några fördomar har fördomar om sig själv."

Bara för att ha det sagt;
Är det inte lite fördomsfullt att anta att alla andra också har fördomar bara för att man själv har det?

Inte för att påstå att jag är fördomsfri, men jag ty

Heidegger, Heidegger was a boozy beggar
Who could think you under the table

Jag skulle vara mäkta stolt om jag var den som hittat på det där med "Den som säger sig inte ha några fördomar har fördomar om sig själv".

Men jag citerade faktiskt någon (kommer inte på vem) med syftet att påtala att att också jag bär på fördomar.

Vilk

Hihi, kul att hitta den här tråden efter ett drygt år 🙂 Kul också att ni diskuterar Sofia och mig. Ni har väl inte missat Sofias löparblogg på Elle.se: http://sofiaspringer.elle.se/.

/Petra (som satsar på sub 3.30 på Frankfurt Marathon i höst..kom ihåg

Drygt ett år?

Tycker det är jättekul att det finns så många ambassadörer för löpning. Jag är övertygad att Petra o Sofie gör löpning till en större sport. Petra, lycka till med marasatsningen!

Jaha, och hur blir det med medeldistanssatsningen då Petra?

Mikael: hav tålamod =) Snart så! Jag är giftig på 800 meter (tror jag!)

Lycka till i Frankfurt, det är en riktigt snabb och bra mara. Jag ska också försöka ta mig dit i år för att i bästa fall göra ett försök mot sub 3.

Ja, inte minst slutklämmen när man springer in i Messehalle (eller vad den heter) verkar häftigt! Hoppas jag slipper springa i split shorts bara =) Lycka till i Frankfurt du också!