Quote from Guest on 29 July 2008, 21:14Jag sprang 11km igårkväll för första gången på rätt länge, har varit lite skadad i knät.
Träningsvärken började inte komma förrän 20h senare, dvs sen eftermiddag idag.
Är det normalt, eller äter jag för dåligt, stretchar för lite etc?
Jag sprang 11km igårkväll för första gången på rätt länge, har varit lite skadad i knät.
Träningsvärken började inte komma förrän 20h senare, dvs sen eftermiddag idag.
Är det normalt, eller äter jag för dåligt, stretchar för lite etc?
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:24Äter?
Träningsvärk kommer av att du tränar delar av kroppen som är otränade.
Äter?
Träningsvärk kommer av att du tränar delar av kroppen som är otränade.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:28Jag menar tiden det tar innan träningsvärken dyker upp.
Jag menar tiden det tar innan träningsvärken dyker upp.
Quote from Jan Lundquist on 29 July 2008, 21:32För mig låter det inte onormalt att det tar 20 timmar innan träningsvärken kommer. När jag kör igång med något som skapar träningsvärk brukar det börja efter ca ett dygn och så vandrar den på olika ställen i kroppen ytterligare något dygn..
För mig låter det inte onormalt att det tar 20 timmar innan träningsvärken kommer. När jag kör igång med något som skapar träningsvärk brukar det börja efter ca ett dygn och så vandrar den på olika ställen i kroppen ytterligare något dygn..
Quote from Sissel Svanøe on 29 July 2008, 21:37Om jag får träningsvärk så börjar det lite lätt dagen efter, men det känns som värst efter ytterligare en dag. Och som David säger så är det när jag använder musklerna på ett annat sätt än vanligt. Så funkar jag.
Om jag får träningsvärk så börjar det lite lätt dagen efter, men det känns som värst efter ytterligare en dag. Och som David säger så är det när jag använder musklerna på ett annat sätt än vanligt. Så funkar jag.
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 21:39Så funkar alla vanliga människor!
Så funkar alla vanliga människor!
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:41"första gången på rätt länge" Hehe, mysteriet är löst! 🙂
"första gången på rätt länge" Hehe, mysteriet är löst! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:45Ja, jag förstår inte alla dessa inlägg efter mitt..
Ja, jag förstår inte alla dessa inlägg efter mitt..
Quote from Sissel Svanøe on 29 July 2008, 21:50Vi skrev alla inlägg bara för att du inte skulle få sista ordet David.
Vi skrev alla inlägg bara för att du inte skulle få sista ordet David.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:50Då är det ok!
Då är det ok!