Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 22:05Trodde du ja
Trodde du ja
Quote from Magnus Gelang on 29 July 2008, 23:52Fast David,,,,,,trådstartaren frågade ju inte om varför man får träningsvärk utan om det var normalt att den kom efter ca 20 timmar. Varför svarar du inte på det som frågas?
Till trådstartaren: Jag vet inte om det räknas till normalt eller inte, men jag h
Fast David,,,,,,trådstartaren frågade ju inte om varför man får träningsvärk utan om det var normalt att den kom efter ca 20 timmar. Varför svarar du inte på det som frågas?
Till trådstartaren: Jag vet inte om det räknas till normalt eller inte, men jag h
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 00:05Har tidsintervallen någon direkt betydelse?
Det beror väl på vad du på vad du tränar, din egen träningsstatus, smärttröskel med mera.
Det finns god smärta(tagit i) och dålig smärta(trasig).Jag har ofta ont i senan och klenbenen under och efter träning,
Har tidsintervallen någon direkt betydelse?
Det beror väl på vad du på vad du tränar, din egen träningsstatus, smärttröskel med mera.
Det finns god smärta(tagit i) och dålig smärta(trasig).
Jag har ofta ont i senan och klenbenen under och efter träning,
Quote from Magnus Gelang on 30 July 2008, 09:41Titta David,,,du kan ju bara du vill.
Titta David,,,du kan ju bara du vill.
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 10:21Gör jag nå som resulterar i träningsvärk så har jag oxå lätt träningsvärk dan efter och som värst värk 2 dar efter.
Gör jag nå som resulterar i träningsvärk så har jag oxå lätt träningsvärk dan efter och som värst värk 2 dar efter.
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 12:43Bullen, Jag kan ha fel! Fast inte så ofta...
Bullen, Jag kan ha fel! Fast inte så ofta...
Quote from Magnus Gelang on 31 July 2008, 00:07Hmm
Hmm