Quote from Guest on 1 January 2010, 15:26hej har precis påbörjat ett 10 veckors program som jag ska följa så har jag varit ute och gjort 2pass men så typiskt börjar jag bli förkyld inte mycket lite snorig och lite hosta kan jag fortsätta eller vad ska man göra känner mig ändå rätt stark i kroppe
hej har precis påbörjat ett 10 veckors program som jag ska följa så har jag varit ute och gjort 2pass men så typiskt börjar jag bli förkyld inte mycket lite snorig och lite hosta kan jag fortsätta eller vad ska man göra känner mig ändå rätt stark i kroppe
Quote from Linnea Olsson on 1 January 2010, 15:36Det beror helt på hur förkyld du är men det är aldrig bra att springa med en infektion i kroppen. Springer du och är snorig så påskyndar du utbrottet och kan till och med förvärra det. Ligg lågt ett par dagar och se åt vilket håll det går. Ta promenader i
Det beror helt på hur förkyld du är men det är aldrig bra att springa med en infektion i kroppen. Springer du och är snorig så påskyndar du utbrottet och kan till och med förvärra det. Ligg lågt ett par dagar och se åt vilket håll det går. Ta promenader i
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 15:45okej tack för tipset,ja blir nån promenad i helgen sen se på måndag hur man känner.
okej tack för tipset,ja blir nån promenad i helgen sen se på måndag hur man känner.
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 20:59En gyllene tumregel som jag följer är att om förkylningen krupit ned i halsen (tex. halsont eller hosta) eller längre ned (tex. rossliga lunr) så är det stopp. Om det bara är snuva är det i regel OK.
Att springa med hosta är ett enkelt sätt att förvärra
En gyllene tumregel som jag följer är att om förkylningen krupit ned i halsen (tex. halsont eller hosta) eller längre ned (tex. rossliga lunr) så är det stopp. Om det bara är snuva är det i regel OK.
Att springa med hosta är ett enkelt sätt att förvärra
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 22:15Verkar väldigt dumt att träna med nån infektion som man inte vet vad det är.
Verkar väldigt dumt att träna med nån infektion som man inte vet vad det är.
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 22:21Ja.
Ja.
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 15:25Har testat o styrketräna med förkylning o OJ,vad hjärtat slår..ändå har jag lyft MINDRE vikter med flit..
Annan fråga. Varför nonchalerades förkylning i lumpen,man skulle springa i alla fall,när "man vet" det är farligt för kroppen..ville Löjtisarna man
Har testat o styrketräna med förkylning o OJ,vad hjärtat slår..ändå har jag lyft MINDRE vikter med flit..
Annan fråga. Varför nonchalerades förkylning i lumpen,man skulle springa i alla fall,när "man vet" det är farligt för kroppen..ville Löjtisarna man
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 15:46..alltså det här med att det skulle va värst om det "kommit ner i halsen"..för mig börjar alltid förkylningar med ont i halsen..sen går det vidare med andra symtom..men det är alltså där i början det är mest viktigt att man tar det lugnt då?
..alltså det här med att det skulle va värst om det "kommit ner i halsen"..för mig börjar alltid förkylningar med ont i halsen..sen går det vidare med andra symtom..men det är alltså där i början det är mest viktigt att man tar det lugnt då?
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 17:39Jag tycker det är så olika från gång till gång. Nu i höstas kände jag att jag hade en förkylning på gång men som inte riktigt bröt ut. Jag hade ganska mycket träning inplanerad och eftersom det inte hände nåt med förkylningen så bestämde jag mig för att t
Jag tycker det är så olika från gång till gång. Nu i höstas kände jag att jag hade en förkylning på gång men som inte riktigt bröt ut. Jag hade ganska mycket träning inplanerad och eftersom det inte hände nåt med förkylningen så bestämde jag mig för att t
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 19:41Britta: Jag ska på intet sätt hävda att jag har nån medicinsk utbildning, eller ens bildning. Min jag baserar allt helt och hållet på vad jag hört av andra och vad som känts rätt respektive fel i kroppen när jag testat.
Lunrna jobbar hårt vid konditionst
Britta: Jag ska på intet sätt hävda att jag har nån medicinsk utbildning, eller ens bildning. Min jag baserar allt helt och hållet på vad jag hört av andra och vad som känts rätt respektive fel i kroppen när jag testat.
Lunrna jobbar hårt vid konditionst