Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:24Nässköljning har en bevisad effekt.
Nässköljning har en bevisad effekt.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:36Verkligen! Har du referenser till den undersökningen?
Verkligen! Har du referenser till den undersökningen?
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:59Sömn.
Sömn.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:02Sedan man fick glädjen att bli förälder så har ju begreppet sömn fått en annan innebörd...
Men annars tror jag att sömn är bästa medicinen, och så spraya näsan regelbundet med saltlösning.
Är väl längdlanslaget som kör den metoden också har jag för mig.
Sedan man fick glädjen att bli förälder så har ju begreppet sömn fått en annan innebörd...
Men annars tror jag att sömn är bästa medicinen, och så spraya näsan regelbundet med saltlösning.
Är väl längdlanslaget som kör den metoden också har jag för mig.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 11:35ni som skriver sömn...glöm inte att dricka mycket, vatten passar utmärkt.
ni som skriver sömn...glöm inte att dricka mycket, vatten passar utmärkt.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:13Å så har jag hört att pilsner inte ska vara så dåligt det heller....ehe..!?
Å så har jag hört att pilsner inte ska vara så dåligt det heller....ehe..!?
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:46men de är ju jobbigt att skriva sömn, skriv de flera gånger får du se 😉
men de är ju jobbigt att skriva sömn, skriv de flera gånger får du se 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 01:02Om jag dricker mycket vatten innan jag går och lägger mig så får det en negativ inverkan på sömnen.
Om jag dricker mycket vatten innan jag går och lägger mig så får det en negativ inverkan på sömnen.