Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 21:07Jag tror att en blandning av olika typer av löppass plus alternativ träning ger bäst resultat! Framförallt så blir det roligare!
Jag tror också att man håller sig hel längre!Det har helt klart funkat bäst för mig!
Jag tror att en blandning av olika typer av löppass plus alternativ träning ger bäst resultat! Framförallt så blir det roligare!
Jag tror också att man håller sig hel längre!
Det har helt klart funkat bäst för mig!
Quote from Håkan Öhling on 1 January 2009, 22:26Jag tror att du är helt rätt ute! Bygg upp en ordentlig grund nu med mycket långpass och volym. Om du börjar med intervaller i mars så hinner du gott och väl till säsongen. På detta sätt kan du dels öka din förmåga till distans, dels undvika skador (vint
Jag tror att du är helt rätt ute! Bygg upp en ordentlig grund nu med mycket långpass och volym. Om du börjar med intervaller i mars så hinner du gott och väl till säsongen. På detta sätt kan du dels öka din förmåga till distans, dels undvika skador (vint
Quote from Funbeat user on 1 January 2009, 23:03låter bra det men jag vet inte vart du bor men 'lite backig skog här' betyder 1.5 meter snö så det är problem på den fronten. Då de är snöfritt försöker jag dock lägga in terräng i långpassen
låter bra det men jag vet inte vart du bor men 'lite backig skog här' betyder 1.5 meter snö så det är problem på den fronten. Då de är snöfritt försöker jag dock lägga in terräng i långpassen
Quote from Elias Engqvist on 1 January 2009, 23:13Men det finns väl uppkörda/plogade småvägar som är lite backiga? Bara en halv dec. snö räcker ju för att det ska kännas lite extra i småmusklerna...
Men det finns väl uppkörda/plogade småvägar som är lite backiga? Bara en halv dec. snö räcker ju för att det ska kännas lite extra i småmusklerna...
Quote from Håkan Öhling on 1 January 2009, 23:58Om du springer i snö behöver du inte vara orolig för att inte pulsen ska gå upp tillräckligt 🙂
Om du springer i snö behöver du inte vara orolig för att inte pulsen ska gå upp tillräckligt 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2009, 00:00Jag vill hålla med Torbjörn, det ligger verkligen något i det!
Jag vill hålla med Torbjörn, det ligger verkligen något i det!
Quote from ellen olsson on 2 January 2009, 07:14Om du har 1,5m snö så kan du åka skidor, springa med snöskor eller springa med vanliga skor i snön och få ett rejält tungt pass. Jag skulle åka skidor som aldrig förr...
Om du har 1,5m snö så kan du åka skidor, springa med snöskor eller springa med vanliga skor i snön och få ett rejält tungt pass. Jag skulle åka skidor som aldrig förr...