Quote from Guest on 16 December 2014, 08:44fick tipset att starta denna tråd, då jag tycker att det saknas ett forum för oss användare att komma med förslag till förbättringar av siten.
Den skall inte vara till för gnäll utan för att helt enkelt tipsa funbeat om saker som gör siten ännu mer anv
fick tipset att starta denna tråd, då jag tycker att det saknas ett forum för oss användare att komma med förslag till förbättringar av siten.
Den skall inte vara till för gnäll utan för att helt enkelt tipsa funbeat om saker som gör siten ännu mer anv
Quote from Funbeat user on 16 December 2014, 08:54Mycket bra initsiativ 🙂
Kan fylla på med några saker jag "retar" mig på...Inne på ett pass kunna navigera direkt till föregående o nästkommande
Vid inläsning av tcx-fil är det på tok för många och onödiga steg (kika på Strava hur det bör lösas)
Mycket bra initsiativ 🙂
Kan fylla på med några saker jag "retar" mig på...
Inne på ett pass kunna navigera direkt till föregående o nästkommande
Vid inläsning av tcx-fil är det på tok för många och onödiga steg (kika på Strava hur det bör lösas)
Quote from Tobias Barkman on 16 December 2014, 10:37Jag önskar mig inläsning av effekt!
Jag önskar mig inläsning av effekt!
Quote from Funbeat user on 16 December 2014, 14:25Hela FunBeat borde göras mer mobilvänligt. Att surfa på FB med mobilen är en pina, speciellt om man väljer att titta på ett pass där det ingår grafer. Då gäller det att inte sätta fingret i grafen när man scrollar för det enda man gör då är att zooma i gr
Hela FunBeat borde göras mer mobilvänligt. Att surfa på FB med mobilen är en pina, speciellt om man väljer att titta på ett pass där det ingår grafer. Då gäller det att inte sätta fingret i grafen när man scrollar för det enda man gör då är att zooma i gr
Quote from Funbeat user on 16 December 2014, 17:33Jag skulle gärna se att det finns två alternativ när man vill lägga in ett lopp i sin kalender. Att man antingen "funderar på att springa loppet" eller "verkligen har bestämt sig".
Jag skulle gärna se att det finns två alternativ när man vill lägga in ett lopp i sin kalender. Att man antingen "funderar på att springa loppet" eller "verkligen har bestämt sig".
Quote from Funbeat user on 18 December 2014, 14:02@Fredrik Båving
Håller med dig, men jag antar att man måste bygga om siten till HTML5. Det görs nog inte i en handvändning.
Men visst det hade varit trevligt
Johan
@Fredrik Båving
Håller med dig, men jag antar att man måste bygga om siten till HTML5. Det görs nog inte i en handvändning.
Men visst det hade varit trevligt
Johan
Quote from Funbeat user on 28 December 2014, 17:37Önskemål: Kunna välja att viss utrustning automatiskt kommer med när vissa pass registreras (t.ex. löparskorna och pulsklockan vid löpning, cykeln vid cykling) eftersom det oftast är samma saker varje gång. Garmin Connect har numera denna funktion och det
Önskemål: Kunna välja att viss utrustning automatiskt kommer med när vissa pass registreras (t.ex. löparskorna och pulsklockan vid löpning, cykeln vid cykling) eftersom det oftast är samma saker varje gång. Garmin Connect har numera denna funktion och det
Quote from Funbeat user on 29 December 2014, 13:01Jimmy (t+)
Jimmy (t+)
Quote from Funbeat user on 29 December 2014, 13:20Jag skulle vilja "gilla" enskilda inlägg i en diskussion. Som i denna till exempel då skulle Admin kunna se vilka förslag som eventuellt skulle kunna prioriteras. Många "gilla" högre prioritet.
Jag skulle vilja "gilla" enskilda inlägg i en diskussion. Som i denna till exempel då skulle Admin kunna se vilka förslag som eventuellt skulle kunna prioriteras. Många "gilla" högre prioritet.
Quote from Funbeat user on 29 December 2014, 13:22Ibland använder jag min FR70 och ibland min Oregon 450. Den sistnämnda stöder endast GPX-filer, vilket blir lite problematiskt eftersom Funbeat inte stöder detta format. Om stöd fanns för GPX kunde jag skippa Garmin Connect helt och hållet.
Ibland använder jag min FR70 och ibland min Oregon 450. Den sistnämnda stöder endast GPX-filer, vilket blir lite problematiskt eftersom Funbeat inte stöder detta format. Om stöd fanns för GPX kunde jag skippa Garmin Connect helt och hållet.