Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Johan (t+)

Mikael, du känner väl till sidan jag gjort för att konvertera gpx filer för funbeat?
http://redhorse.se/gpx2tcx.html Visserligen vore det bättre om Funbeat tog gpx rakt av...
Jag har faktiskt sett tecken på att det kan vara på gång!

Tack Christer, den funkade bra och är nu bookmarkad.

Tack Christer, den funkade bra och är nu bookmarkad.

Träningsmål som jag satte att gälla med startdatum 2014-01-01 och slutdatum 2014-12-31 tar inte med sista dagen man satt för dem. (t-)
Vill jag ha med årets Sylvesterlopp i träningsmålet måste slutdatum vara satt till den 2015-01-01, galet... (t-)

Jag önskar att kalendern stannade kvar på den månad jag är när jag lägger till nytt mål. Jag blir så irriterad på att kalendern hoppar fram ett år när jag ska skriva i slutdatum får målet.

Jag skulle vilja ha funbeat som en mer komplett träningsdagbok. Jag skriver nu in vad jag har gjort på passet i textfältet Ä(ex 10 backar i sandtaget). Sen skulle jag vilja ha en ruta för mina reflektioner över hur träningen kändes, tankar om förbättringa

@Ileana
Om du i redigeringsläget av ett pass klickar på länken Öppna fler fält... så kan du bocka för att du vill se Hemliga kommentarer, det fältet som då visas kan du använda till dina privata anteckningar/reflektioner.

Kör hårt 🙂

Tack, det var bra!! Uppföljningsfråga då :-), hur kan jag sammanställa mina hemliga kommentarer, kan jag få upp bara dem på något sätt?

Mmm, det var ju en annan femma det 😉
Rapportverktyget är inte intuitivt men klarar rätt mycket, kanske det går att använda på något vis?
Någon som vet om det är möjligt?