Quote from Funbeat user on 10 January 2015, 19:45@ Fredrik och Johan
Var det inte därför det skapades en app? apparHar ni den?
@ Fredrik och Johan
Var det inte därför det skapades en app? appar
Har ni den?
Quote from Funbeat user on 10 January 2015, 21:37Personliga mål, har man några stycken blir det lite otydligt, skulle kunna förbättras om namnen på målen "rubrikerna" var i fet stil, en lätt sak att ordna är det oxå.
+paketet vore om man kunde ordna dem i sin egen ordning o då helst i två rader.
Personliga mål, har man några stycken blir det lite otydligt, skulle kunna förbättras om namnen på målen "rubrikerna" var i fet stil, en lätt sak att ordna är det oxå.
+paketet vore om man kunde ordna dem i sin egen ordning o då helst i två rader.
Quote from Funbeat user on 12 January 2015, 09:47@Andreas: Jo, jag har app:en och använder den ibland för att fylla i manuella pass. Men hur gör du för att tex läsa eller skriva i denna tråd?
App:en har ju fått en del kritik för att den tar bort den sociala delen av FB. "Alla" loggar i app:en, vilket
@Andreas: Jo, jag har app:en och använder den ibland för att fylla i manuella pass. Men hur gör du för att tex läsa eller skriva i denna tråd?
App:en har ju fått en del kritik för att den tar bort den sociala delen av FB. "Alla" loggar i app:en, vilket
Quote from Funbeat user on 17 January 2015, 10:28@Fredrik
Jag håller med om allt du säger!Som dögrävare är det lätt att själv bli begravd om man börjar gräva i väggen.
Stadgar man fundamentet på gropen så har man helt plötsligt en gruva.
Tror inte det är fallet tyvärr.
@Fredrik
Jag håller med om allt du säger!
Som dögrävare är det lätt att själv bli begravd om man börjar gräva i väggen.
Stadgar man fundamentet på gropen så har man helt plötsligt en gruva.
Tror inte det är fallet tyvärr.
Quote from Funbeat user on 17 January 2015, 14:56Hur många, mer liknande få tror ni är intresserade av fakta?
Typ sekunder + annat minimalistiskt.Förr sprang vi för att det var sunt, mysigt, härligt etc....(t+)
Dessutom var vi intresserade av människor.
Hur många, mer liknande få tror ni är intresserade av fakta?
Typ sekunder + annat minimalistiskt.
Förr sprang vi för att det var sunt, mysigt, härligt etc....(t+)
Dessutom var vi intresserade av människor.
Quote from Funbeat user on 18 January 2015, 15:52@K-G Nyström: Det var säkert bättre förr, men vad är det du vänder dig mot i denna tråd?
@K-G Nyström: Det var säkert bättre förr, men vad är det du vänder dig mot i denna tråd?
Quote from Funbeat user on 19 January 2015, 18:30Jag skulle önska att kalendern gick att importera till iPhone alt Outlook
Jag skulle önska att kalendern gick att importera till iPhone alt Outlook
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 01:55Fredrik.
Inte i denna tråd.
idag är så mycket mera tekniskt. Varför?Gick igenom Chalmers på 60-talet. Det var/är en teknisk skola.
Men vi var mer intresserade av människor då.En dag är vi klonade.
Tack och lov är jag då död.
Fredrik.
Inte i denna tråd.
idag är så mycket mera tekniskt. Varför?
Gick igenom Chalmers på 60-talet. Det var/är en teknisk skola.
Men vi var mer intresserade av människor då.
En dag är vi klonade.
Tack och lov är jag då död.
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 11:03@K-G
Om du blir klonad så kommer du ju genomleva samma kval där? Så död näe!?
@K-G
Om du blir klonad så kommer du ju genomleva samma kval där? Så död näe!?
Quote from Funbeat user on 23 February 2015, 21:09Jag vill kunna importera rundan från Runkeeper (pst, funkar på jogg.se men man vill ju helst hänga på Funbeat ;-))
Jag vill kunna importera rundan från Runkeeper (pst, funkar på jogg.se men man vill ju helst hänga på Funbeat ;-))