Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 15:25-Arne, får man påtår då?
😀
haha, enna lite göteboss varning på den va?
-Arne, får man påtår då?
😀
haha, enna lite göteboss varning på den va?
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 16:06> testad på Linköpings universitet så det måste ju vara bra
Icke. Att nåt är testat på ett universitet betyder inte alls att det är en bra produkt, det är testresultat som räknas.
Den produkt som tipset gällde har uppnått goda testresultat vid testning
> testad på Linköpings universitet så det måste ju vara bra
Icke. Att nåt är testat på ett universitet betyder inte alls att det är en bra produkt, det är testresultat som räknas.
Den produkt som tipset gällde har uppnått goda testresultat vid testning
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 16:08Gäller det Tours tester också eller är det största annonsören där?
Gäller det Tours tester också eller är det största annonsören där?
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 16:14Självklart gäller det Tours tester också. Om Tour testar en pryl och dömer ut den totalt så är det fel att tänka såhär: "Den är ju testad av Tour, då måste den vara bra!"
Eller gällde frågan nåt annat?
Självklart gäller det Tours tester också. Om Tour testar en pryl och dömer ut den totalt så är det fel att tänka såhär: "Den är ju testad av Tour, då måste den vara bra!"
Eller gällde frågan nåt annat?
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 16:26Luktätaren Yoco air
Tar bort lukten av fotsvett.Luktborttagare som fungerar
Förintar obehagliga lukter istället för att dölja dem med dofterFunktionen testad och utprovad av oberoende forskare vid Linköpings univeritet.
Så står det på flaskan. Hur ka
Luktätaren Yoco air
Tar bort lukten av fotsvett.
Luktborttagare som fungerar
Förintar obehagliga lukter istället för att dölja dem med dofter
Funktionen testad och utprovad av oberoende forskare vid Linköpings univeritet.
Så står det på flaskan. Hur ka
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 16:29Tvål och vatten brukar också fungera på fossingarna.
Lite pedikyr med fotfil och Decubal fotsalva ger glada fötter i cykelskorna.
Tvål och vatten brukar också fungera på fossingarna.
Lite pedikyr med fotfil och Decubal fotsalva ger glada fötter i cykelskorna.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 17:01Packas runt hörnet från mig såg jag nu. Kanske ska iväg o tigga till mig lite prover
Packas runt hörnet från mig såg jag nu. Kanske ska iväg o tigga till mig lite prover
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 22:06Yoko air är inget annat än bakpulver och vatten. Kan man blanda själv - billigare.
Liksom dyra fuktslukare, typ torrbollen, är vanlig vägsalt.
Yoko air är inget annat än bakpulver och vatten. Kan man blanda själv - billigare.
Liksom dyra fuktslukare, typ torrbollen, är vanlig vägsalt.
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 09:22Dvs den hygroskopiska sortens vägsalt antar jag?
http://www.sandohamn.com/new%20boats/torrboll.htm
(Inte så användbart i det här fallet kanske.)
Dvs den hygroskopiska sortens vägsalt antar jag?
http://www.sandohamn.com/new%20boats/torrboll.htm
(Inte så användbart i det här fallet kanske.)