Quote from Guest on 22 April 2008, 12:38Drog på mig dojjorna igår för att kuta Årstaviken runt hemifrån. När jag väl kommer hem och sätter mig framför vår kära site så visar det sig att jag dragit av milen sånär som på 60 meter. Klockan står på 53:17!. Har satt upp mig i gruppen 51-55 minuter p
Drog på mig dojjorna igår för att kuta Årstaviken runt hemifrån. När jag väl kommer hem och sätter mig framför vår kära site så visar det sig att jag dragit av milen sånär som på 60 meter. Klockan står på 53:17!. Har satt upp mig i gruppen 51-55 minuter p
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 12:48Ett stort grattis. Passa på att sväva på lyckokänslan.
Ett stort grattis. Passa på att sväva på lyckokänslan.
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 12:49Haha jodå, går o skryter som fan på jobbet 😉
Haha jodå, går o skryter som fan på jobbet 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 12:50grattis. fortsätt med skrytandet
grattis. fortsätt med skrytandet
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 12:51Jessica: du som vet, det är bålträning som gäller för att få bort svankproblemet eller? Har haft samma problem tidigare när jag åkta längdskidor och skridskor typ..
Jessica: du som vet, det är bålträning som gäller för att få bort svankproblemet eller? Har haft samma problem tidigare när jag åkta längdskidor och skridskor typ..
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 12:55det är inte helt otroligt att du skulle kunna få bukt med dina ryggproblem med bålträning. en sak är säker och det är att amn förebygger ryggproblem med bålträning
men nu har jag ingen aning om vad du har för ryggproblem
det är inte helt otroligt att du skulle kunna få bukt med dina ryggproblem med bålträning. en sak är säker och det är att amn förebygger ryggproblem med bålträning
men nu har jag ingen aning om vad du har för ryggproblem
Quote from Elias Engqvist on 22 April 2008, 12:59Ryggproblem och bålträning är en balansakt! Det är lätt att skada sig mer då man tränar bålen om man inte känner sin kropp väl och är försiktig med vissa övningar!
Därför blir det ju lätt en ond(!) cirkel. Man har ont i ryggen för man inte tränat bålmus
Ryggproblem och bålträning är en balansakt! Det är lätt att skada sig mer då man tränar bålen om man inte känner sin kropp väl och är försiktig med vissa övningar!
Därför blir det ju lätt en ond(!) cirkel. Man har ont i ryggen för man inte tränat bålmus
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:01En tjejkompis verkar ha samma problem, hon beskrev det som fake-ischias hehe.. I stort sett så är det väl när jag böjer mig framåt som det smärtar i svankregionen, ganska brett över ryggen.
Får väl försöka komma igång med detta. Lutar väl åt en sån därn
En tjejkompis verkar ha samma problem, hon beskrev det som fake-ischias hehe.. I stort sett så är det väl när jag böjer mig framåt som det smärtar i svankregionen, ganska brett över ryggen.
Får väl försöka komma igång med detta. Lutar väl åt en sån därn
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:02Christer: Jag är absolut inte rädd för att träna ryggmusklerna för att jag har ont i dom nu. Försöker sträcka på mig så mkt det går nu när jag känner av smärtan i hopp om att det ska hjälpa lite. Det är ju dock inte så att jag håller på att avlida
Christer: Jag är absolut inte rädd för att träna ryggmusklerna för att jag har ont i dom nu. Försöker sträcka på mig så mkt det går nu när jag känner av smärtan i hopp om att det ska hjälpa lite. Det är ju dock inte så att jag håller på att avlida
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:02socialstyrelsen definerar det som backache.
sluta böj dig frammåt!! knät ät kroppens störsat led. ANVÄND DEN
socialstyrelsen definerar det som backache.
sluta böj dig frammåt!! knät ät kroppens störsat led. ANVÄND DEN