Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:04Ok? Backache? Ryggont alltså. Bra Socialstyrelsen.
Ska försöka tänka på att använda knäna mer då. Har iofs ganska mjuk rygg verkar det som, har inga problem att sätta handflatorna i golvet när jag står med raka ben..
Ok? Backache? Ryggont alltså. Bra Socialstyrelsen.
Ska försöka tänka på att använda knäna mer då. Har iofs ganska mjuk rygg verkar det som, har inga problem att sätta handflatorna i golvet när jag står med raka ben..
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:04Starkt jobbat Andreas. Där ser man hur det kan gå när man går ut förutsättningslöst och jobbar hårt.
Funderar på att också börja löpa Årstaviken runt men problemet är att jag hatar att springa med "vanligt folk" i spåret. (Kan vi börja kalla dom mugglare
Starkt jobbat Andreas. Där ser man hur det kan gå när man går ut förutsättningslöst och jobbar hårt.
Funderar på att också börja löpa Årstaviken runt men problemet är att jag hatar att springa med "vanligt folk" i spåret. (Kan vi börja kalla dom mugglare
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:07Det har man inte kunnat sedan högstadiet!
Det har man inte kunnat sedan högstadiet!
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:07Andreas!
Så först nu vad din avatar föreställer...
Jag har gått och trott att det var en triathlonstart med en massa badmössor i glada färger. 😀
Anders
Andreas!
Så först nu vad din avatar föreställer...
Jag har gått och trott att det var en triathlonstart med en massa badmössor i glada färger. 😀
Anders
Quote from Therese Linner on 22 April 2008, 13:08Peter, Årstasidan är rätt okej, det är på Södermalmssidan som det kan vara hopplöst.
(Jag brukar springa Ringvägen fram och ner vid Eriksdalsbadet för att komma undan "mugglarna".)
Peter, Årstasidan är rätt okej, det är på Södermalmssidan som det kan vara hopplöst.
(Jag brukar springa Ringvägen fram och ner vid Eriksdalsbadet för att komma undan "mugglarna".)
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:08Undra om inte "Mugglare" är copyrightat.. ^_^
Södra sidan är mkt mer "tom" på folk så det är ganska skönt. Roligt att ha hittat en sträcka som är lite backig men inte innehåller västerbron och essingebroarna 😉 Plus, grymt trevligt område att röra sig i.
Undra om inte "Mugglare" är copyrightat.. ^_^
Södra sidan är mkt mer "tom" på folk så det är ganska skönt. Roligt att ha hittat en sträcka som är lite backig men inte innehåller västerbron och essingebroarna 😉 Plus, grymt trevligt område att röra sig i.
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:09att du kan sätta händerna i golvet när du böjer dig frammåt med raka ben betyder att du strechat ryggen.
kan man göra det med både rakak ben och rak rygg så har man god rörlighet i höftledenlägg dig på mage och res överkroppen på raka armar från golvet.
att du kan sätta händerna i golvet när du böjer dig frammåt med raka ben betyder att du strechat ryggen.
kan man göra det med både rakak ben och rak rygg så har man god rörlighet i höftleden
lägg dig på mage och res överkroppen på raka armar från golvet.
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:10Anders: haha nja, det lär nog inte hända i närmaste framtiden, även om jag sneglade på Stockholmsklassikern nu i år. Däremot är det ju lite svårt med Vikingrännet..
Anders: haha nja, det lär nog inte hända i närmaste framtiden, även om jag sneglade på Stockholmsklassikern nu i år. Däremot är det ju lite svårt med Vikingrännet..
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:10Trodde att alla människor som inte är jag var mugglare
Trodde att alla människor som inte är jag var mugglare
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 13:14Vadå, skulle Rowling stämma oss?
En av mina bröder har Geocaching som hobby, dom refererar till den gråa massan av löst folk som just "mugglare".
Vadå, skulle Rowling stämma oss?
En av mina bröder har Geocaching som hobby, dom refererar till den gråa massan av löst folk som just "mugglare".