Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFörsta tävlingen/motionslopp?
You need to log in to create posts and topics.

Kollade lite på lopp nära dig. Det är ju inte precis nästgårds, men hittade i alla fall detta: http://www.mitthjarta.se/index.php?s=12&c=27

Tova första gången springer man för att se om man kan, nästa gång springer man för att se om man kan göra det bättre. Prova på du!

Vanliga misstag att undvika:
- att prova nya kostupplägg dagarna innan
- att tävla i sprillans nya kläder eller skor
- att

Aha - en halvmil på en halvtimme? Då finns det ingen anledning att tveka!

Anders:
Jag har också kollat efter lopp i närheten. Vilket är lite tufft när man bor som jag. Men Bollnäs är ju nästgårds här uppe, ha ha. Hittade Umemilen i Umeå också.
Blivit inspirerad av er uppmuntran så det blir nog Umemilen. Klassisk Jantelag som s

Här finns en tävlingskalender för Jämtland-Härjedalen. Verkar som det finns fler lopp i din närhet!

Edit: glömde länken: http://www.jhfriidrott.se/default.asp?path=7880%2C9508&pageid=9959

Tova: tvärtemot vissa andra här skulle jag råda dig att undvika jätteloppen (du kanske ändå inte har tillgång till några?). Jag tycker det är bättre att du får springa i ditt eget tempo utan att behöva vänta i en "trafikstockning". Det kan förta glädjen a

Tova, finns det inget lopp för en god sak som du kan pröva tävlingsnerverna på, t ex lokal idrottsförening som försöker så föräldrar att röra på sig något.

Kollat och konstaterat att jag bor helt fel för den här sporten =). Min ekonomi tillåter inte att jag åker nå långt för att delta.
Men jag kommer att under vintern att flytta ner till Varberg och kan tänka mig att det finns ett mycket större utbud där ne

Nä, sen er japanska restaurang brann ner finns det väl inte mycket att bo kvar där för? *l*

Ha ha ha. Kan nästan hålla med.
Men den japanska restaurangen "Mikado"är återuppbyggd inne i Östersund. (för er som inte vet är den klassad som den bästa japanska restaurangen i världen utanför Japan.) Helt klart värt den månadslånga väntetiden. Fåniga m