Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 11:30Tror dessvärre att mina ben kommer säga det hela vägen.. funderar på epiduralbedövning e dylikt så man inte hör struntpratet
Tror dessvärre att mina ben kommer säga det hela vägen.. funderar på epiduralbedövning e dylikt så man inte hör struntpratet
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 11:53ja känslan i benen under första kilometern löpning är inte att leka med! Men man blir underligt upplyft när man inser att man trots att benen känns som telefonstolpar faktiskt gör helt OK kilometertider! Det är en skum känsla 🙂
ja känslan i benen under första kilometern löpning är inte att leka med! Men man blir underligt upplyft när man inser att man trots att benen känns som telefonstolpar faktiskt gör helt OK kilometertider! Det är en skum känsla 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 19:39Jag ska också till Kalmar, det blir kul! o/
Hur är det med värmen, kan det bli så varmt att man inte får ha våtdräkt
(i tävlingsklass)?
Jag ska också till Kalmar, det blir kul! o/
Hur är det med värmen, kan det bli så varmt att man inte får ha våtdräkt
(i tävlingsklass)?
Quote from ellen olsson on 4 August 2011, 00:28Vattentemperaturgränser finns för alla distanser. För SM- och internationella tävlingar i Sverige så är dock det normala att ha våtdräktsobligatorium. Det brukar Kalmar Triathlon ha.
(Annars är gränsen 23,0 grader C för IM-distans.)
Vattentemperaturgränser finns för alla distanser. För SM- och internationella tävlingar i Sverige så är dock det normala att ha våtdräktsobligatorium. Det brukar Kalmar Triathlon ha.
(Annars är gränsen 23,0 grader C för IM-distans.)
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 07:45Tack för info!
Det är dock sprinten jag pratar om, IM får vänta 10 år eller så. Det är ju bra om barnen får träffa mig ibland åtminstone. 🙂
Tack för info!
Det är dock sprinten jag pratar om, IM får vänta 10 år eller så. Det är ju bra om barnen får träffa mig ibland åtminstone. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 22:31Tjing!
Det ska nog gå bra att cykla rundan fre fm, dock lite mer trfik än vanligt med tanke på att många anländer då, även inför lör Järnmannen. Efter av-och påfarterna till/från öland bör det lugna ner sig. Cykla på!Jag var nere vid Kattrumpan en sväng
Tjing!
Det ska nog gå bra att cykla rundan fre fm, dock lite mer trfik än vanligt med tanke på att många anländer då, även inför lör Järnmannen. Efter av-och påfarterna till/från öland bör det lugna ner sig. Cykla på!
Jag var nere vid Kattrumpan en sväng
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 08:30Edit: Svarade i fel tråd.
Edit: Svarade i fel tråd.