Quote from Guest on 19 June 2009, 04:52En Friskispremiär med ultrafeeling 😉
Vi startar från F&S anläggning i Kista 09:30 och springer sedan mellan samtliga F&S anläggningar (utom Gärdet) och avslutar i Farsta.
Sträckan blir ca 38 km.
Möjlighet att hoppa av och hoppa på kommer att finnas. V
En Friskispremiär med ultrafeeling 😉
Vi startar från F&S anläggning i Kista 09:30 och springer sedan mellan samtliga F&S anläggningar (utom Gärdet) och avslutar i Farsta.
Sträckan blir ca 38 km.
Möjlighet att hoppa av och hoppa på kommer att finnas. V
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 05:02Underbart intiativ! (V)
Underbart intiativ! (V)
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 09:31Riktigt bra! Ängelholmarna springer Ängelholm - Helsingborg och redan där är det bra! Good Luck!
(L)
Riktigt bra! Ängelholmarna springer Ängelholm - Helsingborg och redan där är det bra! Good Luck!
(L)
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 10:44Nä men va kul 🙂
God tur ni också!
Vi kanske kunde ordna en F&S budkavel hela vägen mellan oss!
Nä men va kul 🙂
God tur ni också!
Vi kanske kunde ordna en F&S budkavel hela vägen mellan oss!
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 10:57jag skulle vilja vara med, men mitt FS-kort gick ut förra veckan och jag ska köpa ett nytt 1 juli... kan man köpa en engångsbiljett?
jag skulle vilja vara med, men mitt FS-kort gick ut förra veckan och jag ska köpa ett nytt 1 juli... kan man köpa en engångsbiljett?
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 11:32DEN ÄR GRATIS (L)
DEN ÄR GRATIS (L)
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 16:19men guuud så bra! *noterar genast i kalendern*
men guuud så bra! *noterar genast i kalendern*
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 19:56Jag kommer! Ska bli kuuul! 😀
Jag kommer! Ska bli kuuul! 😀
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 20:12Härligt Cilla!
Och det kan bli hett; prognoserna nu säger sol och 24 garder (H)
Härligt Cilla!
Och det kan bli hett; prognoserna nu säger sol och 24 garder (H)
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 20:45En futtig vecka innan Hornstull - Järna bara, det är lite bekymmersamt. Hjärnan springer gärna båda, men frågan är vad kroppen gillar det.
En futtig vecka innan Hornstull - Järna bara, det är lite bekymmersamt. Hjärnan springer gärna båda, men frågan är vad kroppen gillar det.