Quote from Guest on 22 July 2008, 10:00ÄNDRING TILL NEDANSTÅENDE INLÄGG: Tröjorna är just nu slut. Fler kommer om några veckor.
-----
Det finns ett fåtal tröjor kvar som jag nu lägger ut till försäljning igen! Många av de populära storlekarna är slut, men titta gärna efter om den storleken
ÄNDRING TILL NEDANSTÅENDE INLÄGG: Tröjorna är just nu slut. Fler kommer om några veckor.
-----
Det finns ett fåtal tröjor kvar som jag nu lägger ut till försäljning igen! Många av de populära storlekarna är slut, men titta gärna efter om den storleken
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:10Jippie, jag lyckades tagga ett ex!! Här kommer rosa blixten, snart i ett spår nära dig... 😉
Jippie, jag lyckades tagga ett ex!! Här kommer rosa blixten, snart i ett spår nära dig... 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:14Attans, ja det var inte många storlekar att välja på. Kommer lagret fyllas på framöver?
Attans, ja det var inte många storlekar att välja på. Kommer lagret fyllas på framöver?
Quote from Viktor Wrede on 22 July 2008, 10:16Beställt en svart medium nu. Ska bli kul att få inviga sen!!!
Beställt en svart medium nu. Ska bli kul att få inviga sen!!!
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:16Det är inte klart när, men tidigt i höst kommer det fler tröjor.
Det är inte klart när, men tidigt i höst kommer det fler tröjor.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:37Blir det flera färger? Jag tänkte vara lite fåfäng...
Blir det flera färger? Jag tänkte vara lite fåfäng...
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:39Det törs jag inte svara på...
Det törs jag inte svara på...
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 10:57Jag såg en kille i Vansbro i FunBeattröja- första jag sett ute! Undrar vem det var...
Jag såg en kille i Vansbro i FunBeattröja- första jag sett ute! Undrar vem det var...
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 11:27JAAA....då ska jag köpa TVÅ tröjor minsann...:D
Insett att linnen bara skaver under armarna, uss...
Ska det komma mer plagg? Typ löparstrumpor, keps, mössa, långärmad funktionströja till hösten?
JAAA....då ska jag köpa TVÅ tröjor minsann...:D
Insett att linnen bara skaver under armarna, uss...
Ska det komma mer plagg? Typ löparstrumpor, keps, mössa, långärmad funktionströja till hösten?
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 July 2008, 13:01yay, en tröja beställd 🙂
yay, en tröja beställd 🙂