Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 20:39Ja, hur är storlekarna ?
Tips, lägg en tröja på ett bord och mät bredden över magen/bröst. Då kan man enkelt jämföra med en favvotröja som man vet passar.
Ja, hur är storlekarna ?
Tips, lägg en tröja på ett bord och mät bredden över magen/bröst. Då kan man enkelt jämföra med en favvotröja som man vet passar.
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 July 2008, 20:50Tror det finns mått utskrivna på Crafts hemsida.
Tror det finns mått utskrivna på Crafts hemsida.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 22:00yeey, beställde en svart i small. Hoppas den sitter bra.
Ska ha den på Tjejmilen! 😀Nästa gång ska jag köpa en annan färg!
yeey, beställde en svart i small. Hoppas den sitter bra.
Ska ha den på Tjejmilen! 😀
Nästa gång ska jag köpa en annan färg!
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 July 2008, 22:26Jag ville ha en blå också men beställde den svarta så länge, blå fanns inte i min storlek. Hoppas på att kunna köpa den blåa sen.
Jag ville ha en blå också men beställde den svarta så länge, blå fanns inte i min storlek. Hoppas på att kunna köpa den blåa sen.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 00:05Yes, jag lyckades också beställa en svart! Vill gärna även ha en rosa, men får hoppas på att det kommer in fler till hösten som utlovat 🙂
Yes, jag lyckades också beställa en svart! Vill gärna även ha en rosa, men får hoppas på att det kommer in fler till hösten som utlovat 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 08:03jag funderade.
åtminstone i tre minuter...jag beställde en svart.
fanns i min storlek.
även om den säkert är i kortaste laget;)
(se annan diskussion)eventuellt har jag min på tjejmilen, jag också.
om det är tokvarmt blir det nog linne, skratt.
jag funderade.
åtminstone i tre minuter...
jag beställde en svart.
fanns i min storlek.
även om den säkert är i kortaste laget;)
(se annan diskussion)
eventuellt har jag min på tjejmilen, jag också.
om det är tokvarmt blir det nog linne, skratt.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 09:13Här kommer storlekstabellen:
http://www.craft.se/se/teknologi/storlekstabell.html
Här kommer storlekstabellen:
http://www.craft.se/se/teknologi/storlekstabell.html
Quote from Viktor Wrede on 24 July 2008, 10:35Tack för snabb leverans Olle!! Ska inviga min på baltzar 10K i helgen och lovar göra mitt bästa för FB då förstås;)!!
Tack för snabb leverans Olle!! Ska inviga min på baltzar 10K i helgen och lovar göra mitt bästa för FB då förstås;)!!
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 20:16Wiie, fick min tröja idag! Den var ju skitsnygg! Och satt hur bra som helst!
Om 40 min ska jag använda den för första gången 🙂
Wiie, fick min tröja idag! Den var ju skitsnygg! Och satt hur bra som helst!
Om 40 min ska jag använda den för första gången 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 20:47Oh, jag fick min idag (redan!) och var ju tvungen att inviga den med ett tvåtimmarspass hård träning. Färgen (electric) var mycket mer chockrosa än vad jag hade förväntat mig, men det gör inget. Man är ju inte rädd för att synas. 😉
Oh, jag fick min idag (redan!) och var ju tvungen att inviga den med ett tvåtimmarspass hård träning. Färgen (electric) var mycket mer chockrosa än vad jag hade förväntat mig, men det gör inget. Man är ju inte rädd för att synas. 😉