Quote from Galderma Fritidsförening on 24 July 2008, 21:02Yay, min funbeattröja kom också idag 😀 Det var snabba ryck måste jag säga! (t+)
Yay, min funbeattröja kom också idag 😀 Det var snabba ryck måste jag säga! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 21:22Min med 🙂 Imorgon blir det jogging kl 7 så man orkar i värmen! Man vill ju inte slappa bara för att det är varmt 😉
Men det blir stranden imorgon efter joggingen.
Min med 🙂 Imorgon blir det jogging kl 7 så man orkar i värmen! Man vill ju inte slappa bara för att det är varmt 😉
Men det blir stranden imorgon efter joggingen.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 22:17Det gick ett beundrande sus genom hela bodypumpgruppen när jag dök upp i min rosa funbeattröja idag. Och alla bara "men gud så coolish".
(Nej, jag skämtar bara. Riktigt så var det väl inte.)
Det gick ett beundrande sus genom hela bodypumpgruppen när jag dök upp i min rosa funbeattröja idag. Och alla bara "men gud så coolish".
(Nej, jag skämtar bara. Riktigt så var det väl inte.)
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 22:19Rosa blixten körde backpass idag, så nu är även min fina nya tröja invigd! TACK Olle för så snabb service 🙂
Rosa blixten körde backpass idag, så nu är även min fina nya tröja invigd! TACK Olle för så snabb service 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 19:01Idag var en rosa blixt uppe och sprang på billinge-berget (med andra ord jag) men oj oj så vart det var! Jag var uppe och sprang kl 7.30 på morgonen och redan då var det 25 grader!
Men min funbeat tröja är jättefin 😀
//Lina
Idag var en rosa blixt uppe och sprang på billinge-berget (med andra ord jag) men oj oj så vart det var! Jag var uppe och sprang kl 7.30 på morgonen och redan då var det 25 grader!
Men min funbeat tröja är jättefin 😀
//Lina
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 19:03Heja de rosa blixtarna! 🙂
Heja de rosa blixtarna! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2008, 19:06Absolut 😀 rosa blixt-power!
Absolut 😀 rosa blixt-power!
Quote from Bengt Askerfelt on 27 July 2008, 00:29En rosa cyklistblixt sågs susa söderut från Göteborg, hon verkade väldigt nöjd med sin nya rosa Funbeattröja och med det faktum att hon nu har TVÅ tröjor (en svart också).
(H:)
En rosa cyklistblixt sågs susa söderut från Göteborg, hon verkade väldigt nöjd med sin nya rosa Funbeattröja och med det faktum att hon nu har TVÅ tröjor (en svart också).
(H:)
Quote from Viktor Wrede on 27 July 2008, 07:35Blev pers på milen igår pga tröjan 52:41!! 😀
Blev pers på milen igår pga tröjan 52:41!! 😀
Quote from Lena O on 27 July 2008, 10:13Hade PB igår jag med, på Sydhallandrunt - också säkert pga Jannikes troja! :D:D
2.40
Hade PB igår jag med, på Sydhallandrunt - också säkert pga Jannikes troja! :D:D
2.40