Quote from Viktor Wrede on 27 July 2008, 10:47Undrar om det går dubbelt så fort om man har två tröjor på sej ;)???
Undrar om det går dubbelt så fort om man har två tröjor på sej ;)???
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 17:05Vad synd att tröjorna var slut.
Finns det möjlighet att få den i större storlekar än XXL?Vad sägs om att lägga in ett tryck med sitt användarnamn på tröjan? Finns det intresset av övriga medlemmar? Det borde väl gå att ordna Olle?
Kör hårt!!!
Vad synd att tröjorna var slut.
Finns det möjlighet att få den i större storlekar än XXL?
Vad sägs om att lägga in ett tryck med sitt användarnamn på tröjan? Finns det intresset av övriga medlemmar? Det borde väl gå att ordna Olle?
Kör hårt!!!
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 22:54Jag invigde min tröja idag! 🙂 Lite tajt, men det jobbar vi på! 🙂 🙂
Jag invigde min tröja idag! 🙂 Lite tajt, men det jobbar vi på! 🙂 🙂
Quote from Urban Nilsson on 5 August 2008, 23:06När kommer den rosa Funbeatoverallen i plysch?
När kommer den rosa Funbeatoverallen i plysch?
Quote from Elias Engqvist on 5 August 2008, 23:14Eller mer seriöst: cykeltröjan och löparlinnet?
Eller mer seriöst: cykeltröjan och löparlinnet?
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 23:15Jag har redan rosa plyshbyxor! Så dem med den rosa tröjan är fan guld 🙂 Ska nog ha det när jag inviger mig själv för jogging igen (vilket är ett mål som ligger långt fram i tiden)
Jag har redan rosa plyshbyxor! Så dem med den rosa tröjan är fan guld 🙂 Ska nog ha det när jag inviger mig själv för jogging igen (vilket är ett mål som ligger långt fram i tiden)
Quote from Olof Robertson on 5 August 2008, 23:16Christer: vill ha ett linne! NU! (t+) hoppas, hoppas, hoppas till hösten! 😀
Christer: vill ha ett linne! NU! (t+) hoppas, hoppas, hoppas till hösten! 😀
Quote from Urban Nilsson on 6 August 2008, 08:36Löparkeps med FB logga som man kan ha trots klubbtröja?
FB muggen att ha på jobbet?
Löparkeps med FB logga som man kan ha trots klubbtröja?
FB muggen att ha på jobbet?
Quote from Bengt Askerfelt on 6 August 2008, 08:40Vad är det för skillnad på en löparkeps och andra kepsar?
Vad är det för skillnad på en löparkeps och andra kepsar?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 08:43Tunnare och i funktionsmaterial.
Tunnare och i funktionsmaterial.