Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 18:43Suck. Väntan på dessa tröjor börjar bli lååång..........
Suck. Väntan på dessa tröjor börjar bli lååång..........
Quote from Olof Robertson on 6 October 2008, 11:41Ja, hur går det egentligen??? Var ju inom några veckor det skulle komma nya, men det är rätt längesen nu 😀 Vill haaaaaaaa!
Ja, hur går det egentligen??? Var ju inom några veckor det skulle komma nya, men det är rätt längesen nu 😀 Vill haaaaaaaa!
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 19:56Kläder finns att köpa på div butiker, piratkopiering någon? 😉
Kläder finns att köpa på div butiker, piratkopiering någon? 😉
Quote from Jan Lundquist on 6 October 2008, 20:01Det finns alla möjligheter när det kommer till att göra egen t-shirt.
http://tinyurl.com/526jyo
Det finns alla möjligheter när det kommer till att göra egen t-shirt.
http://tinyurl.com/526jyo
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 20:06Jag kan hjälpa till, vi har en sådan värmemaskin på jobbet!! 😉
Jag kan hjälpa till, vi har en sådan värmemaskin på jobbet!! 😉
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 20:10Som juridikstuderande låtsas jag att jag inte läst ovanstående inlägg om piratkopiering 😉
Off the record: jag vill också ha!! Hihi!
Som juridikstuderande låtsas jag att jag inte läst ovanstående inlägg om piratkopiering 😉
Off the record: jag vill också ha!! Hihi!
Quote from Bengt Askerfelt on 7 October 2008, 11:08Jag har ännu inte mött någon tröja med innehåll *live* men däremot fått kontakt med en tröjlös Funbeatare som avundsjukt kommenterade min snygga FB-tröja, he,he... vill gärna komplettera mina två (2!) tröjor med linne och cykeltröja...
Jag har ännu inte mött någon tröja med innehåll *live* men däremot fått kontakt med en tröjlös Funbeatare som avundsjukt kommenterade min snygga FB-tröja, he,he... vill gärna komplettera mina två (2!) tröjor med linne och cykeltröja...
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 11:09Jag bor ett kvarter från dig Jannike, och springer ibland omkring i en rosa funbeat-tröja, men nuförtiden har jag oftast en jacka över.
Jag bor ett kvarter från dig Jannike, och springer ibland omkring i en rosa funbeat-tröja, men nuförtiden har jag oftast en jacka över.
Quote from Bengt Askerfelt on 7 October 2008, 11:22Oj, vi bor ju bara ett stenkast ifrån varandra! I en månad till vill säga för sen flyttar vi till Lindome 🙂
Jag brukar leta boendeparkering uppe vid din gata, mkt frustrerande... ska hålla utkik efter rosa FB-tröja då, både där och i Slottsskogen 🙂
Oj, vi bor ju bara ett stenkast ifrån varandra! I en månad till vill säga för sen flyttar vi till Lindome 🙂
Jag brukar leta boendeparkering uppe vid din gata, mkt frustrerande... ska hålla utkik efter rosa FB-tröja då, både där och i Slottsskogen 🙂
Quote from Lena O on 7 October 2008, 12:32Jannike: Du har visst träffat en Funbeatare med FB troja på sig! 😉
Jannike: Du har visst träffat en Funbeatare med FB troja på sig! 😉