Quote from Bengt Askerfelt on 7 October 2008, 21:27Gary, jag såg bara dina gröna ögon 😉 ... eller så var det alla cykelkläder i tältet där på torget på Motala som fångade min uppmärksamhet i stället 😉
Gary, jag såg bara dina gröna ögon 😉 ... eller så var det alla cykelkläder i tältet där på torget på Motala som fångade min uppmärksamhet i stället 😉
Quote from Tini Kjellin on 7 June 2009, 10:17Sådär, nu har jag beställt en andningsaktiv funbeat-tröja. Antar att det är dags att börja springa när den kommer. 😉
Sådär, nu har jag beställt en andningsaktiv funbeat-tröja. Antar att det är dags att börja springa när den kommer. 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:26Hur kommer man åt shopen? Jag vill också ha en tröja (H:)
Hur kommer man åt shopen? Jag vill också ha en tröja (H:)
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 22:29http://funbeat.spreadshirt.net/se/SE/Shop
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:08Finns inte FB-affären längre?
Finns inte FB-affären längre?
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:21Jag tog ner den igår eftersom den inte fungerade så bra. Jag undersöker just nu bättre lösningar, med andra tröjor.
Jag tog ner den igår eftersom den inte fungerade så bra. Jag undersöker just nu bättre lösningar, med andra tröjor.
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 13:48Plagg i funktionsmaterial, kanske? 😉
Plagg i funktionsmaterial, kanske? 😉
Quote from Olof Robertson on 21 August 2009, 13:56Jaa Olle, vill ha linnen i funktionsmaterial!! För dam då iaf 🙂
Jaa Olle, vill ha linnen i funktionsmaterial!! För dam då iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2009, 14:09Jag tror nog att Herr Nilssons inlägg var menat som en lustifikation så här på fredagseftermiddagen. Tröjorna och linnena har väl varit i funktionsmaterial hela tiden.
Jag tror nog att Herr Nilssons inlägg var menat som en lustifikation så här på fredagseftermiddagen. Tröjorna och linnena har väl varit i funktionsmaterial hela tiden.
Quote from Olof Robertson on 21 August 2009, 14:11De flesta i den shoppen var väl utan funktionsmaterial? Det fanns iaf inga damlinnen i funktionsmaterial alls, ev fanns någon form av tröja. Men fanns massor av andra kläder utan funktionsmaterial 🙂
De flesta i den shoppen var väl utan funktionsmaterial? Det fanns iaf inga damlinnen i funktionsmaterial alls, ev fanns någon form av tröja. Men fanns massor av andra kläder utan funktionsmaterial 🙂