Quote from Claes Andersson on 24 October 2007, 22:55Gjorde ett cykeltest för något år sedan och är mycket nöjd. Har tänkt att jag skulle göra en ny undersökning under hösten men förkylningar m.m. har gjort att jag skjutit det på framtiden.
Gjorde ett cykeltest för något år sedan och är mycket nöjd. Har tänkt att jag skulle göra en ny undersökning under hösten men förkylningar m.m. har gjort att jag skjutit det på framtiden.
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 23:02Pontus: Låter bra, då kanske man skulle boka en tid.
Förresten, är laktattröskel osv överförbart från cykel till löpning? Det borde väl vara ganska mycket specifika muskler som skiljer, eller?
Pontus: Låter bra, då kanske man skulle boka en tid.
Förresten, är laktattröskel osv överförbart från cykel till löpning? Det borde väl vara ganska mycket specifika muskler som skiljer, eller?
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 07:14Det verkar som om Christian har stor och lång erfarenhet och fina meriter som tränare. Särskilt dyrt är det inte heller.
Det verkar som om Christian har stor och lång erfarenhet och fina meriter som tränare. Särskilt dyrt är det inte heller.
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 07:24Thom: Det beror på VEM som utövar idrotten snarare än tränaren om det blir resultat i individuella idrotter.
I cykel finns inte så många hemligheter om hur träningen bör bedrivas.
Sedan är det upp till utövaren att träna. Det ger resultat!
Thom: Det beror på VEM som utövar idrotten snarare än tränaren om det blir resultat i individuella idrotter.
I cykel finns inte så många hemligheter om hur träningen bör bedrivas.
Sedan är det upp till utövaren att träna. Det ger resultat!
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 08:58David-> Jag förstår vad du menar men en bra tränare måste ändå ha ett värde. Om det inte vore så skulle elitcyklister inte föredra vissa tränare framför andra. Kanske är det inte så inom cykelsporten. Jag vet inte. Att ens adepter lyckas bra i mästerskap
David-> Jag förstår vad du menar men en bra tränare måste ändå ha ett värde. Om det inte vore så skulle elitcyklister inte föredra vissa tränare framför andra. Kanske är det inte så inom cykelsporten. Jag vet inte. Att ens adepter lyckas bra i mästerskap
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 19:42Härligt!!
Kom med flera förslag, allt behöver inte finnas på samma ställe..ni som "bara" fått hjälp av ex en PT med maxpulstest, träningsupplägg eller dylikt..Tänkte att det kunde vara bra att samla ihop många ställen..en liten testdatabank 😀
Ok..hit
Härligt!!
Kom med flera förslag, allt behöver inte finnas på samma ställe..ni som "bara" fått hjälp av ex en PT med maxpulstest, träningsupplägg eller dylikt..
Tänkte att det kunde vara bra att samla ihop många ställen..en liten testdatabank 😀
Ok..hit
Quote from Funbeat user on 25 October 2007, 20:28Hej Kristina och tack, tack för denna fantastiskt sjukt trevliga länk. Och som du skriver höj volymen.
Bra initiativ med en sammanställning på "Test kliniker"
Lev Väl.
P.
Hej Kristina och tack, tack för denna fantastiskt sjukt trevliga länk. Och som du skriver höj volymen.
Bra initiativ med en sammanställning på "Test kliniker"
Lev Väl.
P.