Quote from Funbeat user on 27 July 2013, 20:53Eller så försöker du arbeta mer med rundtrampet?
En klassisk teknik för nybörjare (om du nu är det?) är ju annars att bara pressa NER med benen, vilket ger mer tryck konstant under fötterna och stryper blodflödet så att du domnar.
Ett mer medvetet rund
Eller så försöker du arbeta mer med rundtrampet?
En klassisk teknik för nybörjare (om du nu är det?) är ju annars att bara pressa NER med benen, vilket ger mer tryck konstant under fötterna och stryper blodflödet så att du domnar.
Ett mer medvetet rund
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 08:11Mors.
Lär nog gå uner kategorin nybörjare.
Jag måste fortfarande tänka på att dra med trampan upp.
Ha det
Jonas
Mors.
Lär nog gå uner kategorin nybörjare.
Jag måste fortfarande tänka på att dra med trampan upp.
Ha det
Jonas
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 10:32Varför inte gå på källan direkt!
Ett par formgjutna sulor håller upp hålfoten så blodcirkulationen fungerar, cykelskor är ofta rätt smala och klämmer ihop foten.
Har du några problem när du går barfota eller i enklare skor med platt sula?
Typ Converse, lo
Varför inte gå på källan direkt!
Ett par formgjutna sulor håller upp hålfoten så blodcirkulationen fungerar, cykelskor är ofta rätt smala och klämmer ihop foten.
Har du några problem när du går barfota eller i enklare skor med platt sula?
Typ Converse, lo
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 15:46Jag har samma problem! Min vänstra fot (eller mest tårna i början då) domnar i princip alltid efter ett par mil. Jag tror det är någon nerv som kommer i kläm för jag får domningar i vänster även när jag bara sitter på en stol.
Jag har samma problem! Min vänstra fot (eller mest tårna i början då) domnar i princip alltid efter ett par mil. Jag tror det är någon nerv som kommer i kläm för jag får domningar i vänster även när jag bara sitter på en stol.
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 14:30När jag köpte min "första" cykel så fick jag en sak berättat för mig om domningar, att domningar i ben och fötter kan ge med sig efter ett tag, men gör det inte det så kan man kolla på en ny sadel, MEN om ditt könsorgan börjar domna av så ska du direkt sk
När jag köpte min "första" cykel så fick jag en sak berättat för mig om domningar, att domningar i ben och fötter kan ge med sig efter ett tag, men gör det inte det så kan man kolla på en ny sadel, MEN om ditt könsorgan börjar domna av så ska du direkt sk
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 15:24Är det dina första cykelskor och är de nyinköpta?
När jag för många år sedan köpte mina cykelskor fick jag domningar som du vid pass över timmen. Körde många korta pass i början (då körde jag mest spinning) och det gav snabbt med sig. Fick höra av de jag
Är det dina första cykelskor och är de nyinköpta?
När jag för många år sedan köpte mina cykelskor fick jag domningar som du vid pass över timmen. Körde många korta pass i början (då körde jag mest spinning) och det gav snabbt med sig. Fick höra av de jag
Quote from Funbeat user on 7 August 2013, 20:37Hej
Tack ska ni ha för alla synpunkter och idéer
Får cykla på och se vad som händer.
Ha det
Jonas
Hej
Tack ska ni ha för alla synpunkter och idéer
Får cykla på och se vad som händer.
Ha det
Jonas
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 10:40Jag köpte mig ett par Mavic Galibier.
Makalöst sköna skor för mina lite breda fötter med höga vrister.
Dessa ihop med korrekt placering av cleatsen har helt tagit bort diverse kläm och domningar.BILD:http://www.triuk.com/media/product-images/mavic/30000
Jag köpte mig ett par Mavic Galibier.
Makalöst sköna skor för mina lite breda fötter med höga vrister.
Dessa ihop med korrekt placering av cleatsen har helt tagit bort diverse kläm och domningar.