Quote from Guest on 29 December 2007, 11:54Innan registerarde den åtminstone nya pass även om den inte tog med inplanerade, men sen igår tar den inte emot något alls.
Innan registerarde den åtminstone nya pass även om den inte tog med inplanerade, men sen igår tar den inte emot något alls.
Quote from Bengt Askerfelt on 29 December 2007, 12:04För mig har det inte fungerat sedan 11 december.
För mig har det inte fungerat sedan 11 december.
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 15:22Och för mig fungerar det hur bra som helst... Weiiiiirrd.
Och för mig fungerar det hur bra som helst... Weiiiiirrd.
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 19:23Nu provade jag att dels lägga till den inplanerade aktiviteten, långpasset, och två aktiviteter jag inte lagt in tidigare, nerjogg och stretch. Inget av dem dök upp i Facebook, varken de nya aktiviteterna eller de planerade.
Nu provade jag att dels lägga till den inplanerade aktiviteten, långpasset, och två aktiviteter jag inte lagt in tidigare, nerjogg och stretch. Inget av dem dök upp i Facebook, varken de nya aktiviteterna eller de planerade.
Quote from Lydia Stoyanova on 31 December 2007, 11:27Genomförda aktiviteter fungerar utan problem för mig. Planerade använder jag mig inte av.
Genomförda aktiviteter fungerar utan problem för mig. Planerade använder jag mig inte av.
Quote from Bengt Askerfelt on 31 December 2007, 12:42Nu har Facebook-applikationen gjort ett ryck och uppdaterat mina data sedan mitten av december. Dagens träning har också kommit in så nu ser det ut att fungera även för mig 🙂
Nu har Facebook-applikationen gjort ett ryck och uppdaterat mina data sedan mitten av december. Dagens träning har också kommit in så nu ser det ut att fungera även för mig 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 17:22Lyckliga du, min har inte reggat något i minifeeden på flera dagar fast i sin egen ruta fungerar det klockrent.
Lyckliga du, min har inte reggat något i minifeeden på flera dagar fast i sin egen ruta fungerar det klockrent.
Quote from Lena Bjerlöw on 31 December 2007, 21:27Min krånglar också med minifeeden, men funkar i sin egen ruta. Man blir så glad när den äntligen slänger upp news så att det syns att man tränar! (de få gånger den gör det alltså)
Min krånglar också med minifeeden, men funkar i sin egen ruta. Man blir så glad när den äntligen slänger upp news så att det syns att man tränar! (de få gånger den gör det alltså)
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 14:42Jag väcker en gammal diskussion till liv igen.
Är det någon som får Funbeatapplikationen i Facebook att fungera?
Jag installerade den för en tid sedan men inget händer. Det står att den är installerad men den syns inte på min profilsida och ännu mindre
Jag väcker en gammal diskussion till liv igen.
Är det någon som får Funbeatapplikationen i Facebook att fungera?
Jag installerade den för en tid sedan men inget händer. Det står att den är installerad men den syns inte på min profilsida och ännu mindre
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 14:44på min sida laggar den hela tiden, tar ett skutt och uppdaterar sig igen och sedan är den död en vecka.
på min sida laggar den hela tiden, tar ett skutt och uppdaterar sig igen och sedan är den död en vecka.