Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu var jag ju tvungen att logga in på Facebook för första gången på en evighet bara för att kolla... Det ser ut att funka, all aktuell träning finns med!

Jag får väl hålla ut, det kanske dyker upp lite siffror om min så kallade träningen sen.

Jag har ju i alla fall fått fram applikationen nu, ett stort steg framåt.

😉

Den funkar för mig med. Man måste se till att kryssa för att ens träning här på funbeat skall kunna ses av alla, även icke inloggade. Det skulle kunna vara det som strular...

Trodde du hade hittat lösningen där Fredrika men nejdå, jag hade kryssat för att träningen skall kunna ses av alla.....

Haha vafan, tur att den här tråden kom till liv, hade ingen aaaaaaning om appl! haha

Ok det verkar ju great att detta finns på Facebook men hur funkar det? jag la till applikationen och det enda som händer när jag klickar på den är att jag kommer till en vit sida??

Karin...Precis så är det för mig med. Det var därför jag sparkade igång denna diskussion igen....

Hmm.. jag får upp det på min profil utan problem iaf...

Och för mig funkar det - men facebook har varit rätt trött på senaste tiden

Andreas: inte för att det ska ha nån betydelse men vad har du för webbläsare och operativsystem? jag sitter på firefox och internet explorer (funkar inte i nåt av dom) och har Windows vista.