Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 14:59Nu var jag ju tvungen att logga in på Facebook för första gången på en evighet bara för att kolla... Det ser ut att funka, all aktuell träning finns med!
Nu var jag ju tvungen att logga in på Facebook för första gången på en evighet bara för att kolla... Det ser ut att funka, all aktuell träning finns med!
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 15:01Jag får väl hålla ut, det kanske dyker upp lite siffror om min så kallade träningen sen.
Jag har ju i alla fall fått fram applikationen nu, ett stort steg framåt.
😉
Jag får väl hålla ut, det kanske dyker upp lite siffror om min så kallade träningen sen.
Jag har ju i alla fall fått fram applikationen nu, ett stort steg framåt.
😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 15:17Den funkar för mig med. Man måste se till att kryssa för att ens träning här på funbeat skall kunna ses av alla, även icke inloggade. Det skulle kunna vara det som strular...
Den funkar för mig med. Man måste se till att kryssa för att ens träning här på funbeat skall kunna ses av alla, även icke inloggade. Det skulle kunna vara det som strular...
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 15:19Trodde du hade hittat lösningen där Fredrika men nejdå, jag hade kryssat för att träningen skall kunna ses av alla.....
Trodde du hade hittat lösningen där Fredrika men nejdå, jag hade kryssat för att träningen skall kunna ses av alla.....
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 15:57Haha vafan, tur att den här tråden kom till liv, hade ingen aaaaaaning om appl! haha
Haha vafan, tur att den här tråden kom till liv, hade ingen aaaaaaning om appl! haha
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 16:52Ok det verkar ju great att detta finns på Facebook men hur funkar det? jag la till applikationen och det enda som händer när jag klickar på den är att jag kommer till en vit sida??
Ok det verkar ju great att detta finns på Facebook men hur funkar det? jag la till applikationen och det enda som händer när jag klickar på den är att jag kommer till en vit sida??
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 21:29Karin...Precis så är det för mig med. Det var därför jag sparkade igång denna diskussion igen....
Karin...Precis så är det för mig med. Det var därför jag sparkade igång denna diskussion igen....
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 23:38Hmm.. jag får upp det på min profil utan problem iaf...
Hmm.. jag får upp det på min profil utan problem iaf...
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 23:27Och för mig funkar det - men facebook har varit rätt trött på senaste tiden
Och för mig funkar det - men facebook har varit rätt trött på senaste tiden
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 23:28Andreas: inte för att det ska ha nån betydelse men vad har du för webbläsare och operativsystem? jag sitter på firefox och internet explorer (funkar inte i nåt av dom) och har Windows vista.
Andreas: inte för att det ska ha nån betydelse men vad har du för webbläsare och operativsystem? jag sitter på firefox och internet explorer (funkar inte i nåt av dom) och har Windows vista.