Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 11:29Jag försöker få det att fungera, men får bara svaret:
"Facebook och utvecklarna av FunBeat har fortfarande en del arbete kvar. Vi uppskattar att du inte blir alltför irriterad över de problem detta kan orsaka. Felet har loggats. Försök igen och om det f
Jag försöker få det att fungera, men får bara svaret:
"Facebook och utvecklarna av FunBeat har fortfarande en del arbete kvar. Vi uppskattar att du inte blir alltför irriterad över de problem detta kan orsaka. Felet har loggats. Försök igen och om det f
Quote from Lydia Stoyanova on 6 January 2009, 12:15Förvisso har jag haft den installerad länge, så det kan vara ett problem relaterat till installation. Nya träningar har dock dykt upp för mig idag, så helt död är applikationen inte.
Förvisso har jag haft den installerad länge, så det kan vara ett problem relaterat till installation. Nya träningar har dock dykt upp för mig idag, så helt död är applikationen inte.
Quote from Camilla Höög on 6 January 2009, 13:13Jag avinstallerade Funbeat och försökte installera på nytt och får samma fel.
Jag avinstallerade Funbeat och försökte installera på nytt och får samma fel.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 14:00Har det också installerat sedan tidigare - fungerar bra idag
Har det också installerat sedan tidigare - fungerar bra idag
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 15:43Så det verkar som att FunBeat på Facebook funkar för dem som har det installerat sedan tidigare, men det funkar inte att göra några nya installationer?
Så det verkar som att FunBeat på Facebook funkar för dem som har det installerat sedan tidigare, men det funkar inte att göra några nya installationer?
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 16:09Jag har nu precis jobbat med att försöka laga FaceBook-appen och vad det verkar är det åtminstone delvis löst. Prova igen allihopa!
Jag har nu precis jobbat med att försöka laga FaceBook-appen och vad det verkar är det åtminstone delvis löst. Prova igen allihopa!
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 16:21Såg det precis nu. Det står inte funbeat.net längre 🙂
Såg det precis nu. Det står inte funbeat.net längre 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 6 January 2009, 16:23(t+)
(t+)
Quote from Camilla Höög on 6 January 2009, 16:26Nu gick den att installera.
Jag har dock inte lyckats lägga till den på min sida så den syns...Edit:
Nu fixade jag det också. Settings->Application Settings->Edit settings->Profile->Add
Nu gick den att installera.
Jag har dock inte lyckats lägga till den på min sida så den syns...
Edit:
Nu fixade jag det också. Settings->Application Settings->Edit settings->Profile->Add
Quote from Lydia Stoyanova on 10 January 2009, 10:38Om jag har funbeat på min profilsida så säger den enbart:
"
Inget innehåll att visa.Den här rutan kommer att vara osynlig för andra tills du lägger in information i den.
"När jag istället har den i fliken "Rutor" så fungerar fortfarande allt som det
Om jag har funbeat på min profilsida så säger den enbart:
"
Inget innehåll att visa.
Den här rutan kommer att vara osynlig för andra tills du lägger in information i den.
"
När jag istället har den i fliken "Rutor" så fungerar fortfarande allt som det