Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:20Olle: Skickar privat!
mvh
H.
Olle: Skickar privat!
mvh
H.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 23:14RSS blev ju jättebra. Snyggt jobbat!
H.
RSS blev ju jättebra. Snyggt jobbat!
H.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 21:43Hur är läget med facebook applikationen? Jag provade att installera den idag och får endast upp en vit sida.
Hur är läget med facebook applikationen? Jag provade att installera den idag och får endast upp en vit sida.
Quote from Camilla Höög on 13 February 2009, 08:03Jag testade att ta bort och lägga till på nytt och den fungerar.
Menar du att den här sidan bara är vit:
http://apps.facebook.com/funbeat/index.aspx
Jag testade att ta bort och lägga till på nytt och den fungerar.
Menar du att den här sidan bara är vit:
http://apps.facebook.com/funbeat/index.aspx
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 08:28Ja precis den sidan. Hittar heller inget ställe att fylla i mina funbeat uppgifter.
Ja precis den sidan. Hittar heller inget ställe att fylla i mina funbeat uppgifter.
Quote from Camilla Höög on 13 February 2009, 08:56Hmmm...den kommer ihåg mina uppgifter på något sätt så där har jag ingen info. Jag har för mig att inloggningen dyker upp automatiskt där...men jag är inte 100.
Hmmm...den kommer ihåg mina uppgifter på något sätt så där har jag ingen info. Jag har för mig att inloggningen dyker upp automatiskt där...men jag är inte 100.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 11:11Har precis samma problem som du Tonny.
Har precis samma problem som du Tonny.
Quote from Camilla Höög on 13 February 2009, 16:07Det tar ett tag innan infon poppar upp i Facebook-appen. Helt plötsligt är infon bara där. Vänta någon dag.
Det tar ett tag innan infon poppar upp i Facebook-appen. Helt plötsligt är infon bara där. Vänta någon dag.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 17:13Vilka inställningar måste man göra i Facebook/Funbeat för att infon från Funbeat "hittar" till Fejjan?
Vilka inställningar måste man göra i Facebook/Funbeat för att infon från Funbeat "hittar" till Fejjan?